dilluns, 20 d’octubre del 2008

SORTIDA CLUB: MAS DEL TRONC

Aquest cop a la plaça força gent, potser el nou mètode ha funcionat..... Sortim 14 bikers de la plaça de l'Ajuntament en direcció als molins, anem cap a fer els corriols del trial i en el 1er corriol ja perdem dos bikers, es veu que el Miquel estrenava pedals automàtics i com hem passat tots pel tema, el 1er dia caus unes quantes vegades, així és que en un esglaó de pujada va caure i es va fer un tall al dit, el Jorba que no va veure clara la sortida, va aprofitar i també es va retirar cap a casa....

Ja només en quedàvem 12 que seguiem el camí, alguns seguint per la pista i els altres seguint els pros pels corriols de la zona. A la pujada ja s'estirà el grup i tothom al seu ritme,... com no, els pros, Enric, Bernat, Pallarés i Pujol decideixen pujar pels calvaris. Un cop dalt anem a buscar el camí cap al Mas del Tronc, resulta que el local esta ple, al final posem la taula de fora dins i tots ben apretadets. El Pallarés i l'Ivan decideixen no esmorzar i tornar cap a casa directe que les dones els esperen.

Un bon esmorzar, unes quantes històries i un fart de riure i continuem el camí, aquest cop seguim el GR en direcció Manresa per donar una mica de volta per darrera la muntanya, tornem als Molins i cap a les Maioles, baixem per pista fins a St. Pere d'Ardesa on s'agafava trialera de baixada fins a Can Estruch, el Bernat ja comença punxant (per variar), baixem per pista cap a Ca la Pepa, aquí el grup ja se separa, els que volen tornar cap a casa (Xaus, Comaposada i Ramon) que segueixen fins a les Cassetes dels Mussons, cap a Can Roca, Crta. Manresa i Òdena pel sender de pujada.

I els que continuen fent algun corriol (Enric, Bernat, Pujol, David Rubio, Trujillo, Marta i Jero). La Marta amb els seus marejos decideix anar a buscar la pista i esperar-los. En aquelles que el Pujol fa un triple salt mortal i cau amb l'hombro contra el terra.... una caiguda molt lletja, es queda pàlid i ara a aguantar el tipus fins a casa... ja decidim continuar per pista fins a Òdena. Bé parant-nos a cada km per inflar les rodes del Bernat... on a les Maioles decideix tornar per carretera fins a casa. La resta continua pel camí dels maricons i cap a la Torre d'Òdena.

Potser no s'han fet molts kms, uns 40, però amb tants successos i parades ja se sap,.... per sort riure no n'ha faltat. Només esperem que el Pujol es recuperi del cop i que no fos més que un bon ensurt....

Anònim ha dit...

Ep's akestes sortidetes van mol be!!que ja toca anar + de trankis, aixins apeteix...i el Pujol que es recuperi!!!saluts gent ECO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!