dimarts, 12 de gener del 2010

SOPAR FINAL TEMPORADA 2009

Aquest any el sopar el farem al Racó dels Traginers, el menú és el següent, apunteu-vos en aquest post, al xat o envieu un mail a ecodena@gmail.com i si pot ser dieu que fareu de 2on plat.

PICA-PICA

Broquetes de pavo

Bunyols de bacallà

Croquetes de pollastre

Gambes saltades a l’allet

Canapès de paté

Embotits variats


PA TORRAT AMB TOMÀQUET

Filet de porc al roquefort o a la mostassa

Dorada a la planxa amb saltejat de verduretes i perfum de menta

Pit de pollastre a la mostassa i patates al forn

Combinat a la brasa amb guarnició

Postres (flam, crema catalana, mousse, gelat...)

Cava brut

Vi negre, blanc i aigua

Cafès

25€ ( iva inclòs)

(Es imprescindible escollir els segons plats amb cinc dies d’antelació.)

10 comentaris:

Marta ha dit...

Va que no és tan complicat:

M'apunto i de segon faré la Dorada

Marta V.

Anònim ha dit...

Aveure, aveure si ho se fer:

M'apunto i de segon faré pit de pollastre.

David Pallarès.

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Jo tb vinc I faré dorada.

Enric

Anònim ha dit...

Doncs jo també Dorada.

Bernat Cañellas Garrigasait.

Anònim ha dit...

Hola!
Quin dia és el sopar? I l'hora?
Salutacions,
J. Comaposada

E.C.O. ha dit...

Ei Josep Mª al post de sota hi diu el dia del sopar, l'hora serà entre les 9 i les 10, ja concretarem l'hora uns dies abans.

Anònim ha dit...

Hola!
Jo m'apunto al sopar.
De segon "Combinat a la brasa amb guarnició"
JosepM. Comaposada

Sergi ha dit...

Bones!
M'apunto al sopar,
de segon fare un conbinat a la brasa que sempre es bo variar una mica.

Sergi Pujabet

Anònim ha dit...

jo vui el menu infantil, i combinat a la brasa amb guarnició




Vidaletti