dimarts, 2 de març del 2010

MARATÓ POWERBAR AGUILAR DE SEGARRA

Diumenge 31 de Març, la famosa marató de l’Anbaso d’Aguilar de Segarra, aquet any amb un circuit una mica diferent als altres anys i amb menos trialera tècnica. Quedem a les 7:15 al Canaletes quant em truca el Vidalet que sa adormit, decidim quedar a casa seva i acabarem abans. Anant cap Aguilar agafem forces esmorzant al cotxe, una mica + que sens emporta les bicis el vent parant un cop a lligar-les de nou que la meva ja penjava d’una roda, aquets portabicis baratos Enric…xD. Arribem, cap a inscriure’ns i a rodar un mínim per entrar amb calor, a menys quart ja ens criden cap a corralinies, va per ordre de dorsal amb la sort que em col•loco de la meitat en endavant. Sortida neutralitzada, la gent va buscant el seu lloc jo intento regular-me a la 1ª pujada forta x no donar-ho tot, que la cosa va per llarg avui, passo el meu company de Castellfollit Joan Pons fins enganxar un grupet d’uns 5 corredors que porten una bona marxeta i a reservar forces a la cua de grup. Enganxem el grup del Carles Valls que no feia gaire bona cara “crec que al final va plegar” i seguim apretant la marxeta fins al començament d’una trialera molt ven parida. Arribem a la segona pujada dura del primer bucle allà decideixo ficar el meu ritme i anar fent, sobre el km 20 “salvese quien pueda” en fila d’un i vigilant de no patinar per no ficar peu a terra, ja que el terra no estava per fer gaires equilibris amb la pluja que havia caigut el dia abans, el grup es trenca uns marxen i altres es queden, arribo a dalt i fins el km.30 pla i baixada, passo de nou per Aguilar i sento olor a botiffara…Mmm…quina gana, aprofito per menjar una barreta, no es el mateix. De lluny veig un grup força gran començo a baixar pinyons i apretar, em sento fort aquesta barreta m’ha entrat be, els agafo i els passo sense pensar-m’ho . De sobte un rival sem fica en paral•lel, miro i era l’Anna Villar que havia trencat cadena uns km més enrere, baixo un pinyó més i marxo de nou, enganxo els escapats de la 2ª pujada forta els passo amb ràbia i continuo atrapant gent. És un no parar cada vegada em sento millor i em col•loco sobre els 60 primers , això va be! Km 50 veig a davant al famós Blasco intento ficar-me darrera seu però porta un punt més que jo, les forces ja no son les mateixes que abans intento regular fins al final però sense afluixar la cadència, últims 5 km a donar-ho tot, passo algun que altre corredor que li ha pillat la bufa i ja veig de lluny l’arc de powerbar de color groc, això s’acaba, últims metres i meta! 60km a una mitja de 17’5km/h i una màxima de 55km/h. La sorpresa me l’emporto quant al veure la classificació he quedat el 50 de la general, i el 25 d’élite no esta mal per ser un Open d’Espanya! Això de l’spinning es nota! Jejeje ;P

A reveure ECO’S!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Ostres Pujabet!! que fi que vas aquest any, això a d'anar amb progressió.

Raul

Anònim ha dit...

Bé Trusky, bé!!!

Anònim ha dit...

Bé TRUSKY!!!

Bernat.

Anònim ha dit...

B Trusky B !!!! A seguir!!!!

pallares...