dimarts, 27 de juliol del 2010

ANBASO MANRESA

133 dies lesionada, en els que vaig fer el burro al principi intentant competir, pensant que tampoc era per tant, per fi, ja veig la llum! Moltes hores de fisio i de rodar molt i molt lenta! finalment fa 3 setmanes el dolor desapareix, així que ja només em queda recuperar la força, i mica en mica, molt mica en mica, ja en començo a tenir! Així que res millor que celebrar-ho participant en una Anbaso!

"Lídia m'acompanyes?" "Ui tant!" Al final també convencem la Susanna per anar de trio tancant cursa, i ja veurem com em trobo. Així que es dona la sortida i ens posem les tres mosqueteres al final de tot, un ritme tranquil i anar tirant, primers corriols, en els que ja comencem a avançar els primers bikers, cada cop anem agafant més ritme. Ens trobem a la Cèlia (fèmina del Tomàs Belles) acompanyada per l'Albert, ja som 4 noies juntes, feia gràcia i tot de veure-ho! Comencem la pujada a Collbaix i anem tirant, la Lídia ha de posar el fre per no deixar-nos molt enrera! així que jo miro d'agafar-me a la seva roda, em marca un bon ritme, i anar pujant. Mentre l'Albert anar enganyant a la Cèlia de que la pujada ja s'acabava! Quin tio! No m'imagino que li deuria passar pel cap quan va veure aquell rampot! Sort que al final hi havia el 1er avituallament.

Reomplim bidons, la Su es fa un tall de síndria i jo ja estic nerviosa, MOVEM-NOS! La sang ja em bull i vull anar per feina! Així que continuem els 5 avall per la pista i cap al corriol, 1er anava l'Albert i la Cèlia, la Susanna, jo i la Lídia, però no ens enganyem, la Cèlia era una contrincant, hem d'intentar avançar-la! Així que en un moment de despiste ja em poso davant de tot, la Susanna em segueix i intentar anar tant ràpid com podíem. La Lídia s'ha quedat darrera d'ells dos, però amb la potència que té, penso que quan arribem a la pista ja ens atraparà! Ara que no ens va caldre arribar-hi, al final del corriol ja la teníem amb nosaltres, es posa davant i a tope! Comença a tibar de quàdriceps i la Susanna i jo al darrera traient la llengua per aguantar-li la roda! De cop, un altre noia, es veia molt jove, però l'hem atrapat, així que en principi anem més ràpid, però la paia es fot a tibar i ens torna a passar. Aquí ja tenim la sang a tope, ja surt la vena competitiva! Veiem que porta dorsal vermell, així que contrincant directe que tenim possibilitats de guanyar! QUE S'HAN DE FER PUNTS PER L'EQUIP!

Arribem al 2on avituallament, per un instant em va passar pel cap de no parar, però clar, havíem dit que aniríem tranquil·les.... Va parem, omplim bidons, però jo continuo pujada a la bici, veig que la nena surt, les miro i no fa falta dir res, jo arranco darrera la nena i elles ja m'atrapen al 1er corriol, em poso a la seva roda i anem tirant, la Lídia ja ens atrapa, es posa davant meu i a seguir-li la roda, la Susanna continua a roda meva, però cada cop li anem traient una mica. La nena no vegis com tiba. A la pista la Lídia es posa a tibar, i la nena i jo a roda seva, passem per l'eix i la família de la nena li fa l'avituallament. Al corriol la nena passa a la Lídia, la passo jo també i em poso a la seva roda, no vull que s'escapi! Però entrem a la pista novament i la Lídia ens fot un pal del copón aixecada! I em mira, ara és la nostra, o l'ataquem ara o ja no tenim possibilitats! Així que trec tota l'energia que em queda i em poso a roda de la Lídia i li traiem uns metres! Passem per entre les cases del Barri Bellavista i baixada, a la curva de la baixada ens quedem una mica parades, la Lídia no s'esperava que fos tan tancada, la nena ja torna a estar a roda, així que ens suïcidem les dues, entrem al Congost i a tope! La Lídia tibant tant com podia i jo a la seva roda intentant que no se m'escapi, no volia ni mirar enrera! META!!!! Li hem tret un puto segon!

Estic tant cansada que no puc ni parlar, ens abracem amb la Lídia, només vull plorar! JA TORNO A SER AQUÍ!!! Estic tant contenta! No m'ha fet mal res! Esperem uns segons la Susanna i ja arriba! Perdó per no esperar-te els últims kms!

Així que només puc dir LÍDIA MIL MILIONS DE GRÀCIES per acompanyar-me en tots aquests entrenament a dos per hora, per totes les hores que m'has donat la roda, bé a tu i a l'Elena clar, que havíeu d'anar posant el fre per no deixar-me! I mil gràcies per aquesta cursa! en la que t'has passat els kms tirant del carro, animant-nos a tope a mi i la Susanna i exprimint-te al màxim per portar-me a meta! La propera temporada et volem competint!

I a Castellfollit més i millor!

Classificacions dels ECO

7è Enric Forn --> 1:28:14
24è Raúl Rubio --> 1:37:36
39è Jose A Mallen --> 1:42:21
40è Bernat Cañellas --> 1:42:30
44è Sergi Pujabet --> 1:43:10
84è David Verdaguer --> 1:51:50
88è Jordi Vallès --> 1:51:50
92è Alberto Trujillo --> 1:51:50
134è Marc Solsona --> 2:10:58
162a Marta Viladoms --> 2:42:06
163a Lídia Borràs --> 2:42:07

I Alejandro Alonso que amb 11 anys va acabar la pedalada, tot i que no surti a les classificacions!

Fotos de la Penelope:


Fotos de la Sara Arjona

Fotos Bicicat

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Marta, em quedo amb la teva cara d’emoció al entrar a meta!! Va ser un fantàstic premi d’arribada, després de tants dies de veure’t patir!!
I les gràcies no es mereixen, doncs no m’has esperat i tibat tu vegades!!
M’alegro molt que ja puguis tornar a escriure cròniques!!
Lídia

Anònim ha dit...

Ei!!! que em poso a plorar....jejeej que mones sou les dues! GUAPES!!!!!

Felicitats Martona pel teu retorn a la competició. Muà!

Elena

Anònim ha dit...

Quin trio!! enhorabona a totes tres, per aquesta primera anbaso de l'any. ara s'ha de repetir amb les quatre que queden.
Marta, ara només queda, posar aquestes cames a punt amb els entrenos i continuar amb aquestes ganes, ànim!!

Per la meva part, vaig trobar un circuit molt canyero, en el que les sensacions van ser força bones. Llàstima de l'escàs marcatge del circuit, no vam veure unes de les senyals, tant jo com el Bernat, i vaig marxar mig quilometre avall, quant anava el 16. Hagués estat una bona cursa per a mi. A Castellfollit sortirà millor!! espero...

Raul

Anònim ha dit...

Marta!, me n'alegro molt que, per fi, et trovis millor damunt la bici! M'ho vaig passar molt bé a L'Anbaso Manrsea amb vosaltres, com sempre!!! i res de disculparse pels minuts que em vareu treure, una cursa es una cursa i això també m'esperona a mi a seguir millorant...no em queda res :-)

Ens veiem...descansa del Tracks!

Ptonàs!

susanna