dilluns, 18 d’octubre del 2010

DIUMENGE 17 OCTUBRE: BRUCS

Sortim de la plaça en Ramon, Xaus, Kiko, Jaume, Sergio i Josep M. pels voltants de les 8 del matí en direcció a Maians seguint el corriol de Telefónica, en que al final del recorregut en Ramon trenca la cadena i en Sergio no para de modificar la inclinació del seient, serà que estaven millor els de l’Habana?. Continuem per la pista fins a La Guàrdia i baixem fins a Montserrat Parc on ens aturem a esmorzar, ja que la guia que ens havia de portar fins a La Vinya Nova ens ha fallat. Decidim seguir cap el Coll del Bruc i passar per sobre el túnel per anar en direcció al Turó de l’avellana. Baixem pel torrent de la font fins a La Pobla, on el Kiko punxa la roda del davant en plena baixada. Continuem per “Can Sabaté”, Vilanova del Camí, La Masia i finalment arribem a Òdena per “Can Macià” a les 13:30 aproximadament. Una bona ruta amb una mica de fred sobtat de bon matí que ha fet que no passéssim calor i no sobrés la roba en tota la jornada. Recorregut d’uns 42Km, amb 1.200m de desnivell acumulat.


1 comentari:

Marta ha dit...

Buff!! Perdo no vaig recordar que em tocava fer de sherpa...
No tinc excusa, però haig de dir que em vaig passar el dia buidant casa dels meus avis!!!
Mai entendré com es poden acumular tantíssimes coses inútils en una casa!!