divendres, 5 de novembre del 2010

LA MONTSERRATINA 2010

Ens trobem a la plaça pels voltants de les 8 del matí en Jaume Xaus, Jaume Tort, Kiko i Josep M. Comaposada. Després d’esperar una estoneta al Sergio Trujillo, que s’havia esplaiat al blog sobre aquells que no s’apuntaven, finalment no va aparèixer espantat per les quatre gotes caigudes a la matinada. Enfilem pel corriol de Telefónica fins a Maians, continuar per la pista fins al peu de La Guàrdia i fins a trobar la carretera a Can Massana. Pel camí trobem alguns ciclistes, alguns d’Igualada, que també van a Montserrat però el gruix es concentra en el tram de carretera fins al monestir.
Arribem al monestir a les 10 en punt, recollim el “pin” commemoratiu, la cinta com a ECO, ens fem les fotos de rigor i després de donar un tomb entrem a esmorzar. Duran l’esmorzar cauen quatre gotes però amb sol (podem cantar allò de plou i fa sol, les bruixes es pentinen...). Decidim tornar aviat i enfilem el camí de baixada en sentit contrari, la part més pesada de la ruta són els km de carretera, en els que ens cauen quatre gotes més fins a Can Massana que para de ploure i ja llueix el sol la resta de jornada. Passem pel peu de La Guàrdia fins a Maians i decidim pujar al Puig-Aguilera i baixar pel corriol entre els pins perquè no portem massa cansament i és molt aviat, però abans arribem fins a la punta per fer més fotos ja que el dia és esplèndid. Finalitzem la sortida a Òdena tot just a la una del migdia amb 54km de recorregut i uns 1500m de desnivell acumulat.