dimarts, 21 de desembre del 2010

DIUMENGE 19 DESEMBRE: CAN MAGINET (TOUS)

Son les 8’ 45h del matí amb un ambient humit i gèlid  a la rotonda de Montbui del pont nou quan ens reunim un grup força nombrós amb oh! el maillot de l’Eco. Malgrat l’ambient,  la gran concurrència d’integrants del club  dóna  més calidesa a l’escena: en JM Comaposada, la Marta, la Lídia, la Sussana, l’Enric, en Cristofer, la Penèlope, en Verdaguer, el Mallen , en David Rubio, en Jordi Viladoms, l'Armand Monleón i el Maria . Partim, doncs,   en massa cap a buscar el camí de Tous passant pel peu de la Tossa. En els primers trams, però, unes clapes de gel invisibles ens fan patinar sobre les bicis. Passem el coll del guix, ens saltem alguna trialera , n’agafem la següent i sortim a  la Fou. L’abandonem amb una petita disputa  entre els mascles del grup per pujar un tram escarpat  i  agafem la pista de l’Aubareda . Fem la pujada que mena cap a l’ermita de Roquetes i abans d’arribar ens deixem caure per assolir can Maginet. Abandonem calents l’estància, més pel preu que pel foc, i sobre les nostres muntures ens perdem per un corriol, amb algun ensurt per més d’un, i sortim a la pista que condueix a Tous. Tornem per la pista que va a Sentfores ( segons la Marta) que va a petar a la veritable pista a l’ermita per tornar pel mateix lloc d’anada.   Mentre els primers arribem a Montbui, un grup allarga  embrancant-se  per un corriol de la Tossa. Sortida de l’Eco amb un nota excel·lent per posar fi a  la temporada i a  l’any. Aquesta és la fitxa: 4 0km. i 3h 23’.