dilluns, 22 d’abril del 2013

DIUMENGE 21 ABRIL: ST PAU DE LA GUARDIA

Avui us escric des de l'hospital ; a la sala d'espera hi han unes 15 persones que , com jo , esperen el seu torn . Així aprofito per fer la crònica .
Us explico :

Veient la falta de personal del Club , ja a última hora ; vec que les meves opcions pel diumenge s'hen van a norris ; tiro de telèfon i amb poso amb contacte amb la colla del Biberon . 
Així dons , a les 8'00 AM em quedat en la màquina de tren ( estació vella ) . Ès un no parar d'arrivar bikers ; entre ells i per la meva sorpresa , apareix el Jero ; que no va dir res ; tenia sortida noctàmbula i , segons es llevés , faria .
En total ens ajuntem 15 , pujem a Òdena on s'ens ajunten 3 més ; ja som 18 . Pujem el Puig Aguilera , tot fent alguna trialera de l'Anbaso ; soc l'únic que la baixa . Seguim fins a Sant Pau on prèviament ja havien trucat per fer la comanda alimentària a Montserrat Parc . ( Ja se per que vem deixar d'anar-hi ; 11 euros i la botifarra freda . Grrrrrrrrr  !!!!!! ) . 
Desprès de molts riures i càlides converses , pujem a les màquines ; aquesta vegada per sobre el túnel del Bruc per baixar fins La Pobla . Ès avans de baixar que només enfilar una trialera , surto per " orelles " ; evidentment l'hòstia ès important , amb dono compte de seguida que aquesta vegada he llepat fort .
Amb vec obligat a fer tota la baixada al ralentí ; l'ombro esquerra m'ha fet enrecordar que les pedres son més dures que jo ... ...
Ja em arrivat al semàfor de La Pobla ; on les cames amb diuen de tornar pel xatarrero amb el grup ; però el cap amb diu que no fagi el ruc ; així que agafo l'asfalt i cap a casa . Dutxa , 35 km. i cap urgències . Per confirmar que no m'he fet més mal del que amb sembla .
Dos hores més tard ; confirmat , res trencat ; 10 dies de repòs , i tan  amics . XAO .