dimarts, 15 de juliol del 2008

ANBASO MANRESA

Diumenge es disputava la 2a prova de l’Anbaso, un circuit de 33km passant per uns paratges espectaculars de la zona, 33km amb poc desnivell però al fer-se en un 80% per corriol es convertiria en molt ràpid pels que s’ho coneixien i en força entretingut pels que hi passaven per primera vegada.

La sortida es donava al Congost en direcció a la zona de Collbaix, uns corriols puja, baixa, amb algun Perill amb el fotògraf apunt pel que pogués passar,... sobre el km7 la pujada llarga, un parell de km’s de pujada amb poca pendent, i novament baixada per pista i enllaçant ràpidament als corriols per tornar a travessar l’eix cap a l’altre costat, 1er avituallament,.. més corriols i entre el km15 i km 20 unes rampes que després de tant corriol feien força mal a les cames, un cop passades tornem als corriols i entre mig un avituallament, pels que paraven una gloria l’aigua fresca, tot i que no feia massa calor, però pels que agafen l’aigua al vol, els hi complicava l’entrada als corriols, però ara ja fins l’arribada pràcticament tot baixada per arribar novament al Congost.

Cada cop s’anima més gent del club, aquest cop ja érem 12, alguns a per la màxima, d'altres a fer el que es pugues i alguns a gaudir dels avituallaments tan com es pugues....

Enric Forn 8è general i 5è èlit => 1:41:35

Juanjo Rico 206è general i 54è èlit => 3:06:33

Jose Ramon Maturana 208è general i 95è M30 => 3:06:45

Josep Mª Comaposada 209è general i 96è M30 => 3:08:12

I aquest cop 3ers per equips!!!

Algunes fotos
de bicicat i algunes de l'assistència de l'equip ;)

Anònim ha dit...

La meva cursa un desastre total, una negada en tècnica en una cursa tècnica, converteix el recorregut en una duatló,... apretar com una boja a la pista i als corriols planers i a caminar amb la bici a coll als esglaons.... veure com et va passant la gent sense cap problema, és molt fustrant....només penses en abandonar a cada km que va passant.

Ja no demano baixar per tot arreu com una descender, però ni que fos recuperar el nivell abans de caure....

Marcelo ha dit...

tranquila Marta... tinc amics que tenen molt respecte a les trialeres i baixen de la bici... a vegades es peca de prudent però cadascú sap si pot o no... a mida que vagis practicant anirás avançant...es com tot.

enhorabona pèr la 3ª posició! que això no t'ho a regalat ningú!!!