dimarts, 1 de juliol del 2008

ANBASO ST. PERE

Diumenge ja vam passar la 1a prova de l'Anbaso, totes tenen el seu punt i diguem que aquesta potser la menys tècnica i la més llarga, 39km sota un fantàstic sol feia les pujades una mica més dures,....

A la sortida uns 250 bikers disposats a patir, com sempre els primers surten esperitats darrera el cotxe que qualsevol dia li passaran per sobre,...i la resta es va col·locant al seu lloc en els primers km's.

Començàvem planejant, 1er sender de pujada, els primers no sé com passen però la resta allà parats en fila, agafant forces per continuar. Arribem a la pista i ja ens apropem al Castell de Boixadors, primer un sender puja-baixa per arribar a la 1a pujada, força dura, ja es comencen a trobar els primers cadàvers, quan ja ets força amunt, de cop sender a la dreta recordat per alguns en una cursa de l'esquiador, i en la maratho de Calaf, deu ser peatge per les curses.... quan pensaves que ja havies fet la pujada, t'encaren per darrera i apa anar tirant amunt, amb les cames encara adolorides de la pujada anterior... i aquesta sí que era llarga, més cadàvers....i per fi a dalt de tot, primer avituallament, amb la calor que feia molts aprofitaven per reomplir els bidons, l'aigua semblava que s'evaporava....

Ara sender, bé o camí que es va anar fent amb el pas dels corredors,...per darrera el Castell i comencem a allunyar-nos, ara si que passaven ràpid els kms, ja cartell de que en falten 25,.... cartell que en falten 20 ens estem apropant a St. Pere, però llavors bé una emboscada cap a sota la carretera, carrega't la bici i cap amunt un altre cop.... ens endinsem cap al bosc, a no, si l'emboscada bé ara, pujada per darrera la font i cap amunt, alguns valents s'esforçaven prou per fer aquella rampa, el que no sabien és que allà no s'acabava la pujada,... es feia una mica llarg fins tornar a arribar a la pista planera.... seguim trobant cadàvers.... per sort ara ja arribàvem al poble, però no per quedar-s'hi sino per seguir cap a l'altre banda, 2on avituallament on et creuaves amb el recorregut d'arribada.... segur que més d'un va pensar en retallar!!!!

Ara tornem a baixar i planejar una bona estona, fins agafar sender a l'esquerra, no puja gaire, va fent rampetes i per l'ombra, que bé!!! llàstima que al final del sender arriba la pista a sota el sol, i com enganxava en aquestes rampes.... novament sender a l'esquerra, aquí els més tècnics podien disfrutar un moment..... novament pista per encarar l'última pujada,.. aquí les cames ja eren com pals de fusta, no es veia el final.... però quan ja ens apropàvem últim avituallament per recuperar forces " ja casi sou dalt, última rampa,..." i efectivament arribaves a la carretera i planejant i algun sender i cap a la meta....

PER FI, ara a recuperar-se amb uns bons talls de meló i síndria fresca,... alguna botifarra,... pa amb tomàquet, aigua, cocacola..... així sí que val la pena pagar....

Bé i els del club sembla que van fer una bona cursa:

11è general i 8è elit: ENRIC FORN 1:59:10
24è general i 11è M30 DAVID PALLARÉS 2:04:18
25è general i 13è elit BERNAT CAÑELLAS 2:04:27
37è general i 18è elit MARCELO REYMUNDI 2:09:15
80è general i 26è elit RAÚL RUBIO 2:18:04
113è general i 14è v40 PERE ARGERICH 2:28:39
185a general i 2à fèmina MARTA VILADOMS 3:01:35
190è general i 93è M30 DAVID ARGERICH 3:05:27

I llàstima que el Jonathan Gil plegava sobre el km 27, ànims per la següent cursa!!!! i a veure si us animeu més gent del club,.....

Aquí unes fotos que hem tret del BiciCat :

Anònim ha dit...

Havent fet el circuit ja sabia que m'esperava així que m'ho vaig prendre amb la calma,... la 1a noia em va apallissar així que no puc estar molt contenta... però tampoc no treure mèrit a un segon lloc, que en vam començar 5... Com a mínim les pujades intentava apretar tan com podia, però entre el que perdo baixant i que als plans anava recuperant... misèries!!

Per la següent caldrà entrenar molt la tècnica, que si Manresa és de l'estil Paco..

DavidPallarés
A mi se'm va fer molt llarga i pe'l km 33 vaig fer, com diu el Marcelo, un seto pero dels grans, en aquell moment anava 3é M30, però els últims 6km em vaig arrosegar com una serp...s'ha de fer mes fondo!!

Marcelo ha dit...

enhorabona Marta!!! tu al teu rollo i apretant a tope, als de darrere ,que s'esperin i que si no surtin abans!

tu preocupa't de fer la teva carrera i la resta està de més.

moltas felicitats! a tots .QUARTS PER EQUIPS!

David, ,MENOS mal que pegaste seto si no te veo con los 10 primeros loko!

enhorabuena estás mu fino cabrón!