diumenge, 22 de febrer del 2009

Marató Aguilar de Segarra

Diumenge de carreres. El despertador sona d'hora, esmorzar i cap a Aguilar de Segarra. Matí de molt fred (Aguilar de Segarra del pol Nord semblava!), es preparava per donar el tret de sortida al primer Open d'Espanya de Marató d'Aguilar, amb corredors de primera fila d'arreu del país. Ens esperava un circuit com els que estem acostumats en aquesta zona, amb bastant desnivell i amb molt corriol, revirat i en alguns trams bastant tècnic. Exigent però molt xulo.

A nivell d'equip, ens la volíem agafar per anar millorant l'estat de forma de cara a la Copa Catalana i l'Open de Barcelona. I hem pogut comprovar que encara no estem en el millor moment de forma. Doncs entre les avaries mecàniques i el pocs quilòmetres acumulats, han fet abandonar alguns corredors. Només 4 han pogut acabar la marató.

Encara queda molta temporada i els resultats tampoc són el nostre objectiu. Segurament tindrem curses millors!

Classificacions:

Open Espanya (63km)

Enric Forn (43è general i 23è èlit) --> 3:35:19
David Pallarès (83è general i 23è M30) --> 3:49:13
David Verdaguer ( 170è general i 32è V40) --> 4:25:20
Sergi Pujabet (181è general i 56è èlit) --> 4:31:51
José A. Mallen --> 4:50h

No han acabat:
Marta Viladoms, Enric Vidal i Raúl Rubio retirats al km 35 per mandra i problemes físics
Bernat Cañellas --> problemes mecànics al km 30

Pedalada Popular (63km)

28è Angel Delgado --> 4:28:01

Pedalada Popular (30km)

26è Alberto Trujillo --> 2:12:56
48è José Ramón Maturana --> 2:40:41
57a Penèlope Verdaguer --> 3:21:40

Fots de Bicicat

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Surto a les 1eres files, amb tots els pros, es dona la sortida i comença a passar-me tothom, intento apretar i les forces em duren uns segons, ui... millor continuar tranquil·lament fins al final. Ja m'atrapa el Vidalet i continuem junts tota la ruta, ell anar-me esperant, pujant i baixant, em notava fatal. Sobre el km 20 ja ens trobem al Joan i al Raúl, resulta que el Joan ha punxat i no poden reparar. El Raúl s'ajunta i continuem de trio, puja i baixa i les meves cames cada cop pitjor!!! Arribant a Fals "Ei parella que jo plego" i han tardat un milisegon a apuntar-se a la retirada.. al final seguim el circuit fins a Rajadell i seguim per carretera fins a Aguilar, bé passant-nos pels avituallament replegant tot el que podíem!!!

Sensacions de 1a cursa, una caca!!! si a Banyoles em trobo així, millor em dedico als escacs..

Enric ha dit...

Tornar a l'ambient de copa catalana sempre mola. Els pro's tots finets, a punt de fotre't una minutada, companys de carrera... Amb una rasca que flipes es dóna la sortida, bastant tranquila, les maratons són molt llargues. M'he anat regulant, i ben d'hora ja se m'ha escapat el Bernat. He agafat un ritme que em sentia còmode i baixant ràpid però disfrutant del recorregut. Sort que m'he dosificat, perquè el final era una emboscada de les guapes, he vist algun corredor que altre amb algun problema físic...
La posta a punt per Banyoles continua. A Fondo!!

Anònim ha dit...

bueno ! por lo visto , creo un acierto total en decidirme a hacer la maraton de 30 km , mis conclusiones son bastante buenas, 2h 12min contando que dormi 3h y encima 3 km mas de la cuenta por perderme. Este recorrido era el mismo de la anbaso de junio pasado .
Por cierto , los ultimos 500 metros con calambres , haber si para el domingo no tengo molestias.

Anònim ha dit...

Ja començem l'any de carreres i començem be amb un Open d'Espanya marató...ufff!!!La veritat q no savia com afrontar la cursa,per la distancia,les sensacións...i tant pro per alla...he sortit bastant enrere i he anat fent mica en mica i conforme anava passant la carrera apretant mes...he acavat amb bastantes bones sensacións,pero em falta molta molta xispa...Això si un circuit molt guapo.I anims a tot l'Òdena q això acava de començar!!!
DavidPallarés.

Anònim ha dit...

la meva carrera la va salvar la marta kuan en aquella pujada la vec deskena i crido martaaaaaaaaaaa i vec que aixeka el braç a partir d'alla va ser al meva salvacio ja que ambe l sergi vem dir nem junts i nem fent al nostre ritme i tal i a la que vem fer el primer repexo el nanu li devien picar les came o algu po nava a full i vai decidir afluixar vai continuar amb al marta i mira un bon entreno mo vai pendre aixi ara mentalitzarnos per la gran carrera de banyoles on sa de donar el tot del tot, i clar que per material no sigui jajajajajajjajaj vinga companys bona setmana i fins mol aviat.

Vidaletti