dimecres, 15 de juliol del 2009

ANBASO VALLS DE TORROELLA

A les 7h del matí sortíem la grupeta del ECOdena direcció a Valls de Torroella per disputar la 3era prova puntuable pel circuit Anbaso. Aquesta vegada ens esperava un circuit força dur i a la vegada molt tècnic. Desprès de fer un calentament previ i veure varies cares de l’elit del mountainbike que venien a preparar el campionat d’Espanya del pròxim diumenge dia 19, a la línia de sortida uns 200 corredors i a les 9h...Pppiiii!!!!!!!!! Sortida i gas a fondo…per davant ens esperava 31 quilòmetres d’infart …jo (D.Pallarés) hem col·locava sobre la posició 15 als primers quilòmetres i de mica en mica anava retallant posicions agafant un bon ritme a les pujades i baixant oblidant els frens.

Durant la carrera vaig tenir bones sensacions de cames i a la vegada traçava perfectament els diferents corriols i trialeres…una petita averia en la roda del darrera va ser l’únic problema que vaig patir.

A la línia d’arribada hem col·locava 9é de la general i 3é M-30, mantenint la 3era posició a la general, en una cursa on ha estat guanyada per Joan Llordella(Ambisist), 2on en David Pons(Tomàs Bellès) i 3é Roger Argelaguer(Pocara). Els meus companys de l’ Òdena uns mes contents que els altres, però en definitiva molt bona actuació en general, ja que la 9º posició per part meva, la 10º posició de l’Enric Forn i 6º èlit i la 14º del Bernat Cañellas en la general i 8º elit, ens feia aconseguir la 3era posició de la general per equips. En Raúl Rubio entrava en 38º posició general i 12º èlit, en Marcelo Reymundi en 42º i 13º elit, David Verdaguer en 60º i 10º Vetera 40, Jose Mallen en 82º i 36º M-30 i la nostra representant en fèmines entrava en 7ª posició en la seva categoria.

El circuit Anbaso tornarà el día 26 amb la clàssica duatló d’Aguilar de Segarra. Ara tocarà començar a córrer una mica si no volem trobar-nos amb les maleïdes rampes.

David Pallarés --> 1:47:36 --> 9è general i 3er M30

Enric Forn--> 1:49:32 --> 10è general i 7è elit

Bernat Cañellas --> 1:51:41 --> 14è general i 9è elit

Raúl Rubio --> 2:00:37 --> 38è general i 13è elit

Marcelo Reymundi --> 2:02:07 --> 42è general i 12è elit

David Verdaguer --> 2:08:36 --> 60è general i 10è V40

Jose Mallén -->2:14:22 --> 82è general i 35è M30

Marta Viladoms --> 2:54:59 --> 7a fèmina

FOTOS BICICAT

Més fotos

5 comentaris:

Marta ha dit...

Per sort, aquest cop vaig veure com donaven els premis... es deurien endarrerir no? El circuit espectacular, la millor descripció de l'Anbaso, les mítiques 3 pujades mortals, amb unes trialeres que no veas... A la última pujada casi em moro.

Bé, seguirem amb la tònica de la temporada i espero que com a mínim em surti una carrera bona en el que queda d'any...

Anònim ha dit...

Per la meva part, espero no tornar a tenir un día tant dolent i amb tant males sensacions, semblava que en comptes d'anar en davant hi anava enrere, hem queien les posicions i els minuts com si res.

Raul

Anònim ha dit...

Pues jo spero q la pròxima sigui millor q akesta i la pròxima millor i la pròxima millor!!!JeJe!!
Entrar dls 5 primers gral ha d ser l'ostia!! Aunq esta complicat la cosa amb el nivell q hi ha!!Mentres es vagi veien la progresió mica en mica ja estic content!!
...pallafumic&co..

Anònim ha dit...

La veritat que al davant, no falla ningu i entre Pons, Arguelaguer, Guillem, Doña, Valls, Mir,...hi ha molt de nivell. Per la meva part vaig anar bastant bé la primera meitat, despres vaig baixar bastant en rendiment,...un finde sense cursa, a recuperar i a tope per a Aguilar. Sort a tots els que correu al Campinonat d'Espanya!

Bernat.

Enric ha dit...

Hola bikers!

Buff quin fart de pujar. Les sensacions milloren, però amb tan fletxa costa quedar endavant !!
Com a mínim sense avaries (ni físiques ni mecàniques), i acabant la cursa amb dignitat.

Fins a la pròxima!