diumenge, 1 de novembre del 2009

Anbaso Rajadell

Agafeu-vos fort que avui bé una bona parrafada. La última cursa de la temporada. Aquest any arribava amb possibilitats essent tercer en categoria èlit, i havia de fer una bona cursa per mantenir el lloc. Així doncs, amb el circuit ben après i els deures fets les últimes setmanes per preparar la cursa, ens disposaven a disputar l'Anbaso de Rajadell. Un circuit ben parit, bastant exigent, amb un primer tram molt ràpid, la pujada al Cogolló per la Z i amb un parell de trialeres noves obertes per la ocasió molt guapes.
Surto una mica retrassat (tothom s'atreveix a primera fila), però amb el pepino de pujada de sortida tothom es posa al seu lloc ràpidament. S'escapen el primers i fem grupeta amb el Xavi B. Els fa-sol, Fèlix i el Fumic. Anem molt aprop del grup capdavanter (sense llums de boira no es pot córrer gaire), i en un trencant es confonen i els atrapem. Bé els passem, doncs em poso segon.. De seguida m'agafa en Lozano (el tio va com una moto) i l'Isra. Comencem a encarar la Z (quina pujada!) i el Xavi (avui em feia de llebre) marca un ritme bastant alt. Tenim el Roger a cop de pedra, i el David Pallarès fa la goma per darrera. La cursa està controlada doncs si acabés així tinc el 3r lloc assegurat. Comencem a baixar, i als plans abans de la segona trialera el Fèlix es posa davant. I al entrar la trialera, jo que sóc un petardo baixant, em treu els ulls!! I ja no l'hem tornat a veure. Anem fent, i a la tercera trialera. Allà en trobem les nostres incansables animadores... Va que aneu superbé!!! Que els de davant s'han colat!! Ens quedem una mica confosos i anem tirant. Amb aquestes ens enganxa en Gispert, que va fotent uns pals amb pla que ens deixa flipant. Anem avançant i em sembla que ja està la general assegurada, però igualment no parem d'apretar les dents. El Xavi tiba als plans i jo m'enganxo a la seva roda. De sobte, em sembla que la roda del darrera em comença a perdre pressió... merda!! Però falsa alarma, són paranoies, començo a anar una mica bufat. Anem fent els corriols olorant l'arribada, i.. final! Objectiu complert. Ha estat un bon any, i com equip hem fet molta pinya, recompensat amb una segona posició per equips. Ara toca descansar, i preparar la temporada que ve. Aquí teniu algunes fotos de la cursa i l'enllaç a la classificació general de la cursa.

FOTOS

Classificacions

3 comentaris:

Anònim ha dit...

moltes felicitats pels podis de l'Enric i David. i com no del Bernat que ha estat allí per poder quedar segons per equips.

tembé l'esforç de tots a cada carrera ,es veu recompensat amb aquest bon resultat.

ara, a potes enlaire campions!

Marcelo.

Ro ha dit...

Felicitats campions!!!

A descansar, que ja toca.

Anònim ha dit...

Quina carrera + wpa!!Estaba nervios per q avui tenia d donar el callo per pujar al segon escalo, ja q el 3er ja no el volia...jeje!!i la cosa no era facil..pero em sentia amb forces i ganes d fer-ho be,lo mateix li pasava a l'Enric,els dos ens jugavem la general...avui no podiem fallar!!Vaig fer qüasi tota la cursa amb ell allá davant,un ritme wpo...i la cosa va sortir molt BE!!Això encara m'ha donat mes anims per preparar la següent temporada...Ens veïem bikers!!
David Pallarés...