dilluns, 22 de febrer del 2010

DIUMENGE 21 FEBRER: LA LLACUNA

Ens trobem aquesta vegada a Montbui els tres integrants habituals de l’Eco Òdena: Sergio Trujillo, David Rubio i Ramon Tapiolas. Aquest últim entra al bar Vista Alegre a fer l’últim escalfament i en surt juntament amb tres bikers ( Toni, David i Rafa) que es sumen a la nostra ruta. Iniciem el camí, amb David Rubio com a guia, però aviat perd la batuta. Tirem cap a la Llacuna pel camí que puja al cementiri del poble de Montbui , el creuem i abans d’agafar la pista cap a la Censada el guia pren la paraula i proposa agafar la pista de l’altra banda de la carena. I més valdria que s’hagués callat. Una pujada i David Rubio i Sergio Trujillo amb mareig i dolor estomacal, respectivament. Segona pujada i tots baixats de la bici. Tercera, i tots amb les bicis a les espatlles i enfangats fins els genolls. A la Portella neteja improvisada i tirem cap a baix. Arribem a la Llacuna amb algun problema de canvis i allà ens trobem amb en Josep Maria que havia canviat la btt per vtt ( vehicle tot terreny) almenys, algú intel·ligent al grup. Retornem per on havíem vingut fins la Portella on prenem la pista de la Censada. Al poble de Montbui en Ramon comença a dir: “ hi ha unes trialeres per aquí que...” I ja hi som. Al final, aconsegueix que un dels nous es caigui, encara que és més per torpesa pròpia . Però la fama d’en Ramon continua. Tocant el barri de Montbui, amb la visió minvada, un dels components rep fortuïtament un impacte a l’ull, en Ramon proposa amb gran sorpresa fer una última pujada a la muntanya del pi per descendir per l’altre cara. Els tres nous els falta temps per acomiadar-se així que els tres Eco’s rebentats i amb les bicis grinyolant es deixen caure per un torrent lliscós i esquarterat arribant al Rec al moment de començar a ploure. En conclusió: com totes les sortides, molta gresca, bon rotllo, alguna caiguda, tot el matí del diumenge fet i pocs quilòmetres : 42 +6 ( si es sortia d’Òdena) i desnivell de 700m