dimecres, 10 de febrer del 2010

El PINTUREX-ÒDENA s'estrena amb dos podis

Ja comencem a escalfar el motors. Ja hem fet un parell de mesos de gimnàs i piscina, i també comencem a tenir una bona base de quilòmetres. I al Març ja comença la temporada! Així doncs, aquesta cap de setmana, vam anar a la pedalada de Sant Pau d'Ordal. L'any passat ja hi haviem anat, i com que ens va agradar, doncs aquest any repetim. La organització va canviar el circuit, amb una mica més de desnivell, però sobretot un traçat molt més revirat i tècnic, però quasi tot ciclable.

Total, que escalfem una mica i cap a la sortida, inicialment per carretera per estirar una mica el grup. De principi, el Guerra petit i el Mill s'escapen, jo agafo un ritme alt però sense passar-me, tampoc es tracta d'aguantar 5kms i anar bufat la resta de la cursa! Porto un ritme semblant al del Lluís Navarro i anem tirant. Quan portem uns 20mins, em noto un mica de baixa de rendiment i el Lluís es posa a tibar. Pateixo per aguantar-li la roda però ho aconsegueixo (sé que estic en els meus moments crítics). I enganxem al junior Alvarez, que sembla que no es coneix el circuit i va una mica empanat. Anem fent, fins que arriba una pujada llarga que estava més o menys a la meitat del circuit, em trobo bé, i em provo una mica. Els trec una mica de distància, però als plans següents paro una mica per menjar i em tornen a atrapar. Així anem fent la resta de la cursa fins el tram final, doncs el nano ens fot un pal que ens treu uns 30segs. que ja no recuperem. Arribem amb el Lluís, però no m'esprinta (que bé!).

Al final acabo 4art de la general i 2n de la categoria. Tot i ser una pedalada de poble sempre agrada pujar al podi! La resta de l'equip també fa un bon paper, i tothom acaba bones sensacions per ser la primera pedalada. Ara recuperar i continuar entrenant!






Classificació:


1 Francesc Guerra 1:32:00 (1r categoria B) - Equip 8xcent
4 Enric Forn Jorba 1:40:44 (2n categoria C)
6 David Pallarès Garcia 1:42:52 (3r categoria C)
13 Raul Rubio Garcia 1:45:56 (4r categoria B)
33 Isaac Riera Moya 1:55:15 (21è categoria C)
39 David Verdaguer 1:57:14 (7è categoria D)
50 Jose Mallen Romero 2:00:01 (31è categoria C)
51 Oriol Duran 2:00:34 (9è categoria B)
121 Màrius Badia 2:28:11 (6è categoria A)
218 Joan Badia 3:13:43 (50è categoria D)
284 Penélope Verdagurer 3:53:35 (7ena categoria F)

3 comentaris:

Marta ha dit...

Mare meva!!! quin podi, a veure si al provincial ho podem veure més d'un dia!!! A tope aquests màster 30! Per cert, el 1er no era el Llibert Mill???

Anònim ha dit...

Eih Marta aveure si ho aconseguim al provincial, donar ho donarem tot segur!!EL 1er si q es el Mill, aunq ha canviat una mica aquest hivern eh!!JeJe!!Es va anar i va pujar aquest noi!
davidpallares...

Enric ha dit...

Com pot ser que passem de la trentena ?? Però si som com canalla!!