dilluns, 19 d’abril del 2010

PRIMER PODI CCI - FLIX 2010

Cap de setmana de curses, doncs a la Copa Catalana de Flix, dissabte es fa una crono, i diumenge la cursa. Circuit rapidíssim i amb poc desnivell, combinant trams de corriol revirat amb pistes rodadores. Dissabte molt més tècnic degut a la pluja que ens va acompanyar durant tot el dia, però diumenge l'estat del circuit va ser ideal, sense pols, i els trams de pedres secs.

La crono el dissabte no em va anar gaire bé, entre que el circuit estava relliscós i que debia estar una mica empanat em va caure una minutada. Tot i així vaig aconseguir més punt que en la primera.

Diumenge, tot i les males sensacions que tenia escalfant, la cosa va canviar, ja de sortida em vaig col·locar a les posicions capdavanteres. Després de passar l'estrès d'avançar el corredors més lents de les sortides anteriors, es va formar un grup de tres, intentant anar a la caça del primer escapat (cosa quasi impossible). La veritat és que en Carles Juncosa va fer una gran feina, doncs va demostrar que en els plans va molt ràpid. Però a la última pujada vaig intentar treure forces de flaquesa i em va col·locar en segona posició de la cursa, però no vaig poder aguantar-la i em vaig haver de conformar en la tercera posició. Content per la posició, i pensant que quan tingui més bones sensacions pugui millorar també el rendiment.

Felicitar a la resta de corredors de l'equip, que han participat a les curses del cap de setmana, esforçant-se per aconseguir bons resultats. I també a les fèmines de l'equip que, tot i no poder córrer per les respectives lesions, ens han fet l'assistència tècnica a la perfecció i un munt de fotos xulíssimes!

Classificacions

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo he acabat el cap d setmana amb bones sensacions i amb moltes ganes de seguir progresant! Espero poguer fer curses a duo amb l'Enric! Q el tio està q es surt!!! Felicitats Enric es veu q estas fent un bon treball!!
I moltes gracies tb a l'assistencia q em tingut, si no fos x elles estariem perduts!! I sense poder veure!!! JeJe!! Gracies!!!
...davidpallares...

Clara ha dit...

Moltes felicitats al equip. Primer per que sou una gent collonuda i segon pel podium...Que tal ho va festeja? Ja ja una abraçada

Ro ha dit...

Ieps e.c.o.'s!!!

Moltes felicitats gent! A veure si a la propera li fotem un pal al Carni i ens repartim el pòdium entre els tres, jejeje.

Ens veiem a l'Open!!!