dilluns, 27 de setembre del 2010

DIUMENGE 26 SETEMBRE: TOUS

Em  desperto  amb un matí fresc que avisa de posar-me més roba de l’habitual. A les 8 h estic esperant a Montbui l’arribada d’altres membres del club. A les 8’15 h continuo esperant. Quan ja estic a punt per engegar el club a prendre pel sac i passar-me al FES, apareix  en la distància un ciclista insensat  sense abrigar que quan es posa a la meva altura vec que es en Jaume Xaus, el qual  comenta el fred que fa. Sense comentaris. Ens posem a pedalejar buscant el camí que porta al cementiri de Montbui poble per agafar la pista a la Censada. Sense cap contratemps arribem dalt i agafem e GR al costat de la carretera per tombar cap a la Fou.  Fotografia de rigor i anem a esmorzar que hi ha gana. Mentre estem a Tous fent l’esmorzar parlem amb un ciclista arribat fa poc que en la ruta s’ha trobat amb els participants de la cursa de la Fira en BTT. El que ens crida l’atenció és que comenta que ha vist al capdavant de la cursa un ciclista de l’ECO. Llavors, en Jaume i jo ens mirem i exclamem: “algun pro del club”, intuint més o menys qui podia ser (eh, Enric!).  Ben acabat, enfilem cap al Pla del Magre amb un sol  esplèndid. Arribem a Jorba, tirem cap Sant Genís i pel camí que condueix a l’Espelt. Tornada tranquil·la a Igualada per la font de can Masarnau i parada en un bar per prendre alguna cosa refrescant. Tal com l’anterior vegada, ens topem amb un ciclista conegut que, precisament, havia fet la cursa de la Fira i ens explica que a la sortida va veure un grup de l’ECO  a primera fila  i només va tornar a veure’ls a l’arribada, més frescs que una rosa.    Li preguntem la distància de la cursa i ens diu que uns 32km. Una mirada al nostre contaquilòmetres i apareixen 40km. Llavors, ambdós ens complaem d’haver fet un paper més digne. Posteriorment, també veiem passar per davant nostre la Marta i la Lídia, integrants del club, amb bici de carretera, que no es paren a acompanyar-nos i això que les invitaríem. En resum, una sortida típica de club: tothom en bici , però per separat.

Marta ha dit...

Efectivament els de l'ECO estaven a la cursa de la Fira, i amb bons resultats:

1er Enric Forn
4t Raúl Rubio
5è Isaac Riera
7è David Pallarés

La Lídia i jo anàvem amb una mica de pressa i no podíem parar, ens apuntem això de la invitació! La Lídia agafava un avió a les 14h del migdia... Encara no sé com va agafar-lo!

Ara que vau dur un bon ritme eh! Pq a les 12 estar al Bar a Igualada, després d'haver fet 40km i parant a esmorzar...