dimarts, 26 de juliol del 2011

DIUMENGE 24 JULIOL: JORBA

Es troben a les 8 del matí a la plaça d’ Òdena, en Xaus, els seu amic Hilari, el Tapi, el Rubio, el Kiko, el seu amic el David,  ja deu esta a punt de marxar quan jo ( Jaume )  tot just em llevo !!! resultat que me dormit!! De seguida envio un missatge al Tapi! Espereu-me que vaig amb retràs  que m’he dormit! Be sortim a les 8:30 de la plaça .... jo molt content i agraït per esperar-me!!

Sortim rumb cap al raval del Puig Aguilera,  fent camí cap a pujar els molins de la banda de Castellfollit del boix, fem tota la carena direcció les maioles, per anar Rubió passant per les trialeres i senders de Sant Pere d’Ardesa, ens aquest punt ens deixen el Xaus i el Hilari per compromisos!!  seguint rumb cap a Rubio! En aquestes un senyor ens diu que si som d’ Òdena, nosaltres i Tant!!!! Hi ens diu Soc el Pare de L’enric Vidal!! Nosaltres ostres..... be seguint cada un per les seu camí per anar esmorzar al centre de Rubió! En arribar traiem el cap al bar dels moteros! Però esta tancat i baixem cap al centre li preguntem en el jefe del bar ja que voltava per fora el carrer  si hi ha lloc??? ja que afora hi han bastantes bicis i motos!! Ens contesta de males maneres dient-nos : no anàveu  al altre.... i nosaltres li diem no! Volíem veure les motos!

Be debati’m en el grup que no ens  agradat els modals ens que ens a parlat! Així que decidim anar per carretera a Jorba a esmorzar! En sortir el David amic del Kiko també ens deixa juntament amb el Rubio que resulta que la seva bici fa un soroll no gaire agradable i decideix tronar cap a casa per no fer l’averia més gran! Be quedem el Tapi el kiko i jo, fem rumb cap la sala, fent camí  passant per Can Cansalada, agafem un camí que fa temps que volem saber cap on va... i anem a sortir a la Urbanització la maiola,  seguint direcció el Molí Blanc,  fem camí  cap Montbui, a Igualada  ens separem del Kiko ja que ell va cap a Òdena! Dia fet en un total de 45 km.