divendres, 23 de novembre del 2012

DIUMENGE 18 NOVEMBRE: SORTIDA CONJUNTA EQUIP-CLUB A CASTELLOLÍ

Ens trobem a les 8:30 a la plaça de la Font, una gran majoria  de gent  Esport Ciclista Òdena. Som la Marta, Meritxell, Lídia, Susanna, Enric, David Verdaguer, Raúl, Armand, Albert Planas, Toni Fernández, Jordi Valldaura, Artur, Ramon, Josep Mª, Kiko, Jero i  jo: Jaume Tort. El dia esta mig mig.... fa pinta de que potser plou....

Tot junts sortim  direcció al raval de Can aguilera, seguint recte per la pista per on passava Anbaso 2012, sempre direcció cap a Castellolí. Fent una de les trialeres d’anbaso  que ens porta a la zona del colt de Sant Feliu. Fent camí per anar a buscar una altre trialera que en deixarà a la pista per anar a cal tarda. Seguint pista avall direcció Castellolí per anar a esmorzar.

Desprès d’esmorzar fent un troç del circuit de Copa Catalana de Castellolí però en direcció contraria fent que tot sigui pujada per anar al paint ball, seguint pel corriol  fins arribar a Cal Jaume. Seguim per la pista fins a trobar un corriol que en porta a una de les pistes per anar a la pobla de Claramunt.

Ja a la pobla de Claramunt, fent uns metres d’asfalt per anar buscar un camí que passa per dalt de una muntanya que es veu la pila de xatarra!!! Que té el reciclatges Sabater tot seguint direcció Vilanova del Camí, en arribar molt gent ja fa rumb cap a casa seva.  La resta pugem a Òdena per fer un Aquarius! En que ens acompanya el nostre amic Bernat Cañellas! Que ha sortit una petita estona en btt, per comprovar les sensacions que té desprès del accident que va tenir fa uns mesos a la volta de Valencia en carretera! Ànims mica en mica! Recuperat aviat!!!!

Ja per acabar fem una parada per rentar les bici que estan plenes de fang!!!