dijous, 4 de juliol del 2013

ANBASO SANT PERE SALLAVINERA (30 JUNY)



Diumenge vaig córrer el primer Anbaso de l’any, després de matinar bastant, vaig arribar a Sant Pere, un cop allà inscripció i escalfar una mica on em vaig anar trobant amb els companys d’equip els que feia dies que no veia, la sorpresa positiva va ser veure al Bernat amb la BTT! Berni tiu has de venir més!!!

A la parrilla de sortida al costat del Bernat i l’Enric comentem una mica tot plegat i es dona la sortida. Els primers kilòmetres són per pista ample amb algunes pujades que fan que tothom apreti i vulgui agafar un bon lloc, poc a poc vaig col·locant-me i entrem a un sender molt estret i entretingut, al principi va baixant i l’últim tros es de pujada on intento no perdre els de davant. Sortim a una pista ample de pujada i avanço un parell de corredors just abans de fer una baixada molt estreta i amb moltíssim desnivell!! Cap al km 7-8 em trobo el Farriol que ha punxat i de lluny veig el Raúl comencem a pujar i al cap d’una estona m’anima a que els l’agafi, ja arribant a dalt m’ajunto amb el Raúl i anem fent sempre marcant ell el ritme ja sigui pujant o baixant. Arribem al km 20 on comença la pujada llarga de la cursa, vaig pujant regulant de no passar-me de voltes, després de pujar un bon rato, cap avall per un sender molt ràpid i llarg i tot seguit una pujada que s’ha de fer caminant ja que té moltíssim pendent, arribo a dalt molt tocat de cames, no agafo ritme costa tornar a pedalar per sort no puja gaire i de seguida agafem un sender rapidíssim  i llarg de baixada. Arribo a una de les últimes pujades del dia que ens porta al Castell de Boixadors tinc un moment de bajon però un cop passem per l’avituallament em recupero una mica i comença un tram de baixada amb molt de desnivell on he de controlar moltíssim la bici! Arribem a baix un puja-baixa ràpid i seguit fins al final, últims kilòmetres alternant pista amb camí estret fins que creuem un parell de túnels que ens porten a la meta.