dimecres, 29 de gener del 2014

DIUMENGE 26 GENER 2014: LA GUARDIA

Ens trobem a la ECO fira d’Òdena , plaça ajuntament, a les 8:30 el Toni , Alex, Ivan, Marc, Artur i Jaume. Com no tenia que venir ningú mes sortim ràpidament cap a Can Maciá, Clot de San Feliu i  fins a La Guardia tot pista amb un ritme ràpid que marcaven els pros junior del club i en una horeta ja hi erem..
Arribats a La Guardia t baixem pel bruc recte per una trialera i senders fins enllaçar amb la pista que baixa a Castellolí. Tot aquest tram amb una mica de fang i força tolls d’aigua. Un cop a Castellolí parem a esmorzar al forn de pa , ens truca el Ramón que ja s’ha llevat després d’una nit de farra i s’afegeix des de Igualada per pujar els Mollons tots junts i fer foto al cim. Baixem per la trialera i corriol fins la Pobla on fem un tram d’escales que travessa manipulats del Romaní fins passar el riu.  Des de aquí pugem per un corriol fins darrere el distribuïdor de ferralla de la Pobla, baixem per corriol i el Ramón amb ganes de innovar ens enfila per un sender que va a morir a uns marges que escalem per trobar uns camps sembrats que acabem travessant, per no fer marxa enrere, fins tornar a topar amb el camí i cura amb això. Ens trobem un abocament en tota regla de merda negre procedent de la depuradora de Vilanova que ens tallava el camí. Vam passar com vam poder i de seguit al riu a netejar-nos peus i bicis de merda amb el Artur de protagonista fent passant riu amunt i avall sobre la bici. Ja mig nets agafem camí dels horts fins els poliesportiu de Vilanova on ens separem, uns cap a Òdena i altres cap Igualada.