dilluns, 10 de febrer del 2014

DIUMENGE 2 FEBRER 2014: CASTELLOLI

Ens trobem de bon mati, 8:30 a la plaça de l’església, el Ramon, Artur i jo.(Ivan)
Desprès d’una xerrada de 5 minutets, emprenem la marxa direcció Puig Aguilera, per pujar-hi pel cantó de la Zeta. Una pujadeta maca per començar a escalfar cames.

Un pic a dalt, decidim a la punta mateix si baixar pel cantó dret o esquerra de la muntanya.
Decidim baixar pel cantó dret tot i que no sabem cóm estava la baixada, degut a les pluges dels últims dies. La vam poder baixar bé. Vam empalmar amb el corriol que segueix els pals de la llum i acabar amb la trialera que baixa cap a la rotonda de la carretera nova.

Vam pujar pel coll de Can Burrisquet fins que vam arribar a Castellolí, a fer la parada per esmorzar.

Mentre estaven esmorzant, decidíem la segona part del trajecte de baixada. Al final, tornada cap a casa pujant els tres mollons direcció Pobla de Claramunt. Una vegada a la Pobla, agafem el corriol del “chatarrero” i en aquell punt,  comença la part dura de pujar el camí que porta molt a prop del castell de la Pobla. Empalmem amb una sèrie de corriols de pujada fins que arribem casi a Vilanova del Camí on decidim, per allargar una miqueta la ruta, agafar el camí sota els pals de la llum que ens portà a la zona fluvial de Vilanova (al costat del camp de futbol). En total, aquesta sortida ha estat de 38 km i un desnivell positiu de 950m.

Us deixem unes fotos que il·lustren la nostra sortida!!!