dilluns, 1 de desembre del 2014

DIUMENGE 23 NOVEMBRE: MIRAMAR

8'45 quedem l'Artur i jo a Can Titø. L'Artur ja be cansat; que arriba tard. Tranquil nano ; que el dia es llarg. Passem la resclossa de Vilanova fins els Moletons passant pel corriol al costat del xatarrero fins la carretera; travessem el poble fins la papelera on enfilem camí fins l'antena de Miramar ; la pujada és dura ; ens aturem un parell de vegades abans d'arribar a dalt ; ens sobre roba i ens falta líquid ; la temperatura no és gens baixa i l'humitat es nota bastant. Un cop a dalt veiem un baixadot molt empinat a priori i ratoner en la part final ; divertit ; on enllaça al camí principal ; sempre sentit Piera .

Fem uns bons kilometres en zona desconeguda i el rellotge avança sense trobar el camí de descens que , al final resulta que endevinem. Un corriol un xic estret ; el qual és super divertit i de força durada que ens deixa al peu de l'urbanització de Can Aguilera . Un parell de kilòmetres més i anem a esmorzar al Rt. els Arcs .

Ja son passades les 11 i la gana apreta ; duran el descans , ens adonem de que no podem tornar pel mateix lloc ; tan per l'hora com pels nombrossos kilòmetres de pujada ; els cuals no estem disposats a fer ; així que fem asfalt cap a Vallbona i fins al peu de Capellades . Es aquí on agafem pista per sota el Capelló ; amb tota la roca penjada sobre nostre ; molt bonic . Passem pel devant del Rt. Can Carol ; la Rata ; en la part baixa de Capellades . Pels carrers empinats pujem a Ca l'Anton ; fem un tros més de carretera fins el Xaró .

Anem a buscar el corriol_trialera que passa per la font del Vinsó fins a baix ; travessem la carretera passant per la font de Can Solà ; uns quants carrers més i tornem a enllaçar amb la carretera que , travessant el poble , ens porta fins al xatarrero ; el cual pugem , seguim fins els Moletons de Vilanova .Allà és on ens separem ; l'Artur cap a Òdena amb els seus 60 km. i jo cap a Igualada amb 55km. Desnivell aprox. d'uns 1200 i amb uns síntomes de cansament més aviat evidents . Ha estat un dia intens i amb poques parades ; però ha valgut la pena . Fins la pròxima .