dimarts, 14 d’abril del 2015

DIUMENGE 12 ABRIL: ARTUR EN SOLITARI

Ahir diumenge 12, havia quedat amb el Ramon per pedalar una estoneta. De seguida que em llevo vec que m'ha enviat un missatge dient-me que no havia passat bona nit i que no podia sortir. Per uns moments em passa pel cap de tornar a estirar-me, però per sort venço la temptació. Això si, surto quinze minuts mer tard del previst per poder veure la sortida del GP de F1 del Japó que comença a les vuit :P

Un cop al carrer començo a escalfar xino-xano direcció a Can Macià. haig de prendrem-ho amb calma que fa tres setmanes que no surto. Continuo creuant la carretera de Manresa i vaig per camí fins Enllaçar amb la pista de la Guàrdia. un cop acabada la pujada travesso Montserrat Parc, per creuar a l'altra banda de la carretera del Coll del Bruc. Una mica més endavant ja comença la part bona de la ruta: els seguit de corriols i alguna trialera que serveixen per baixar fins a Castellolí. A la segona part de la baixada intento improvitzar una mica, i tret d'un camp que em toca vorejar a peu, acabo trobant un sender diferent al que feiem habitualment. L'última part em decepciona una mica ja que vaig a parar a una pista que haviem fet abans, que era molt empinada i plena de pedres i que ara l'han arreglat deixant-la tota llisa i amb gravilla. Un cop a Castellolí, sense parar agafo via cap a al Parc Motor i després torno a creuar l'autovia cap al peu del puig aguilera, On desfaig el primer tros de la ruta fins a Can Macià i després Òdena.

Arribo a casa fent la ruta non-stop amb 32km i+650m de desnivell en unes dues horetes i quart. Ara cap a esmorzar! Fins la propera!

PD: Ramon millora't!