dimarts, 15 d’abril del 2008

BIKE SHOW

Aquest cap de setmana es celebrava el Bike Show pels voltants del Palau St. Jordi. Pràcticament totes les modalitats de la bici competint o fent exhibicions. Això sí cada any trobem menys estants, feien més patxoca les carpes dels equips de la Copa Catalana que un altre cosa. Poc material per veure,.....

I pel que fa a la Copa Catalana aquest cop ens van delectar amb un circuit d'uns 7km, molt ratoner i amb certs punts de molta duresa.

A les 11:30 es donava la sortida de júniors, fèmines i màster30. Amb Màster 30 el Carnicer es va marcar una exhibició anant a pels júniors, els quals duien una lluita espectacular entre els 5 primers. Pel que fa a les fèmines el triomf, per suposat, va ser per Cecile Ravanel, seguida de Kiara Bisaro i les seguia de ben aprop l'Anna Villar. Per part de la fèmina de l'Òdena va fer un k.o.,..... lipotímia, hipoglucèmia,..... els de l'ambulància encara no ho han sabut dir...

A les 13:00 es donava el tret de sortida a uns 120 bikers de les categories èlit, sub 23 i sub21. Al llarg de la cursa hi va haver moltes baixes i el grup davanter es va anar estirant. Ivan Alvarez s'enduia el triomf, seguit de Juan Pedro Trujillo i Diaz de la Peña. Aquests últims encara tenien forces per esprintar en la pujada per asfalt de l'avituallament. Els de l'Òdena, entraven 44è Enric Forn en èlit i 10è Sergi Pujabet en sub 23.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Per moltes coses que diguin els de l'ambulància, jo tinc clar que el que em va passar va ser que la pressió va poder amb mi. No estic acostumada a anar lluitant amb ningú, sempre vaig fent al meu ritme, intentant atrapar a les del davant i mirant que no m'avancin. L'estrès aquest d'anar 3 noies, amb tants avançaments en 7 o 8 km no ho podia aguantar i els nervis em van trair, no podia respirar i em va pillar la pajara....

Una experiència més que no vull tornar a passar, de cara al provincial de Prats espero tornar a fer la meva cursa tranquil·lament.... això sí intentant guanyar-ne tantes com pugui.

Enric ha dit...

Sort que no va ser res, però estar escalfant i trobar la Marta feta caldo. Quin ensurt!!
En quan a la cursa, tothom amb moltes ganes, vaig sortir molt endarrerit i vagi imposar-me un ritme alt des del principi, que em va costar mantenir a mida que anaven passant les voltes (5,5 voltes!)

Marcelo ha dit...

tranquila Marta que tot arriba!!!la clau seria fer totes les anbaso que es pilla bastant nivell de cara a una següent temporada,a mi m'ha anat de conya fer-ne!a més crec que no hi ha tanta tensió!!!

Enric,et vas mantindre bastant ben posicionat durant tota la cursa. es un gran resultat donat el nivell i tipus de circuit, ja que feia dificil avançar gent còmodament.

enhorabona!!!