dimecres, 2 d’abril del 2008

CCI CORRÓ D'AMUNT


Aquest cap de setmana l’equip es va desplaçar a la població de Corró d’Amunt, per disputar la 2a cursa puntuable per a la Copa Catalana Internacional de BTT.

A les 10h es donava la sortida de la primera cursa, on corrien les categories Juniors, Cadets, Veterans, Màster 30 i Fèmines. En aquesta 1a tanda, hi participaven el David Pallarés en la categoria Màster 30, finalitzant en 40ena posició i Marta Viladoms en categoria Fèmina entrant en 14è lloc.

A les 12h sortien els èlit, sub23 i sub21, amb una cursa molt disputada en les primeres posicions, on l’Òdena va patir dues baixes al llarg de la cursa per unes begudes isotòniques en mal estat, el Bernat i el Cristofer a la 1a volta estaven treien les papilles. Els altres dos components de l’equip entraven Enric Forn en 27ena posició en èlit i Sergi Pujabet en sub23, en 11è lloc.

http://picasaweb.google.es/ecodena/CCICORR/photo#s5185017389339348322

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Ep bones!! bikers de l'anoia dissabte fem una cursa de carretera a sabadell ho dic per si us hi animeu Enric, Bernat i companyia Invasio Biker a sabadell!!! Apa adeu

Anònim ha dit...

Diumenge va ser els meus inicis cap a la culminació en el meu entrenament. Aconseguir guanyar a la Meritxell Roca tot un somni al llarg de l'any, val que ella estava cansada per la contra rellotge de dissabte, però ja fa molt temps que les fa i sempre m'havia guanyat igualment.....Per altra banda, em cau tan bé, que no m'emociona tant com el dia que pugui guanyar amb la Sancho!!!! A per ella al Bike Show!!! Ara ja només falta que no em doblin en una copa Catalana!!!

Anònim ha dit...

Feia com uns 11 anys q no corria una Copa Catalana i la veritat q em va agradar molt aunq no estigues en forma...Un circuit tècnic, divertit i amb fortes rampes. Ara falta entrenar mes i millorar a la proxima!! Fins la proxima al BikeShow d Bcn, q os vull veure a tots!!!
davidpallarés...

Enric ha dit...

Responent a l'anònim (ja pots firmar J.V.), diria que no m'animaré, però segurament tindrem una petita representació de l'equip. El Bernat vol agafar ritme de cara la cursa d'Òdena.
La cursa de Corró molt xula, amb un circuit una mica canviat però conservant les seves característiques de ratoner i molt biker. Vaig disfrutar molt llàstima del mals de panxa, tot i que jo sí que vaig poder acabar la cursa. A ja preparant el Bike Show. A fer topes!!