dimarts, 29 d’abril del 2008

OPEN AVINYÓ - GP ÒDENA - XALLENGE PIERA

Aquest cop l’equip Òdena va repartir els seus corredors en diferents competicions, el Provincial de Barcelona de BTT d’Avinyó, el Gran Premi d’Òdena de carretera i la Xallenge Penedès de BTT a Piera.

Dos d’ells van participar al Open de Barcelona a la cursa disputada a Avinyó. Un circuit d’uns 10km en un 70% per corriols tècnics tan de pujada com de baixada.

En la 1a sortida amb èlit, sub23 i sub21, amb quatre voltes al circuit el triomf era per Francesc Freixer del Starbike i l’Enric arribava en 14è lloc de la general i 12è en la categoria èlit.

En la 2a sortida amb Màster 30, júniors i fèmines, amb tres voltes al circuit la Marta en una gran actuació entrava en 2on lloc per darrera de Mª Elena Vila i per davant de Meritxell Roca.

En el Gran Premi d’Òdena, la cursa es va disputar en un circuit amb un total de 120km, en el qual es feien tres voltes de 10km passant per Òdena i per últim la resta del recorregut per les carreteres de la comarca. Amb un gran nivell en els corredors participants el triomf era per Sergi Escobar. Per part de l’equip, el Bernat i el Pujabet han quedat tallats del grup capdavanter en el km 70 aproximadament,...

I per últim en la cursa disputada a Piera, 5a prova puntuable per la Xallenge Penedès, en un circuit d’uns 35km, el triomf ha estat per Llibert Mill per variar i el integrant de l’Òdena David Pallarès arribava a l'esprint amb un contrincant que ha acabat a urgències per un accident a l'arribada, el David quedava en 24è lloc de la general i 10è de la categoria. També hi havia algú més del club, el Pere Argerich i el Vicent Chordà.... quan surtin les classificacions sabrem en quina posició entraven.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

De moment la millor cursa del que portem de temporada... a la sortida ja em posava 3a, pensant que seria el meu lloc final,.. i mica en mica em van anar sortint forces.... 1er paso amb la Meri, teòricament per anar juntes però el ritme que vaig posar a la pista no li anava bé, així que li vaig poder treure prou com pq no m'enganxes a la trialera de baixada,... a la 2a volta veia com m'anava apropant a la Mª Elena, al passar per meta ja casi la tenia, arribem als esglaons de pujada i merda em toca pujar-ho a peu que els canvis em tornen a fallar.. i em va poder treure prou com per desmoralitzar-me... al final em va treure més de 2min, una de dos, o és que a les voltes anteriors anava reservant-se o és que jo tinc molt mal final de carrera.... La setmana vinent a Castellterçol haig d'anar a per totes....

Anònim ha dit...

Per cert, si teniu alguna foto de Piera o d'Òdena envieu-me-les per penjar-les a la crònica...

Marcelo ha dit...

enhorabona Marta!!! ara no hi ha qui et baixi del podi!!!

felicitats també a l'Enric Pallarès i resta de companys!

Enric ha dit...

Bé, jo diguem que no vaig tenir un dels millors caps de setmana, i és que a partir de la meitat de la cursa em vaig notar una baixada física important. Vaig estar a punt de plegar i tot, però al final vaig acabar com vaig poder. Ja vindran curses millors.