dilluns, 6 d’abril del 2009

OPEN GIANT BARCELONA: LA MOLSOSA

El primer cap de setmana d'Abril s'ha disputat la segona prova puntuable de l'open Barcelona. Amb un circuit bastant llarg (més de 9 kms), amb una pujada molt llarga seguida d'una trialera de baixada i continuant per un corriols molt ràpid. La prova es va fer molt dura (més de 1300m de desnivell de pujada en les quatre voltes de la categoria elit!). Molt bona participació per part dels corredors del nostre equip, doncs ja dissabte ens vam ajuntar una bona grupeta per anar veure el circuit, i el diumenge érem fins a 10 corredors.

En general, un corredors més contents que altres, però satisfets de les actuacions de tots ells, donant el màxim a la cursa en tot moment.

Posicions:

4 VOLTES:
Enric Forn -->9è general - 8è elit --> 2:02:08
Raúl Rubio -->18è general - 15è elit --> 2:10:12
Marcelo Reymundi --> 23è general - 18è elit --> 2:12:31
Sergi Pujabet --> 28è general - 21è elit --> 2:19:55

3 VOLTES:
David Pallarès --> 7è M30 --> 1:30:34
José Mallen --> 28è M30 --> 1:49:21
Marta Viladoms --> 5a fèmina --> 2:23:15

2 VOLTES:
Jordi Vallès --> 2on cadet --> 1:03:54
David Verdaguer -->19è V40 --> 1:09:39
Penèlope Verdaguer --> 2a fèmina cadet --> 2:22:02

PD: La pròxima cursa és a Cardona d'aquí a quinze dies on ens preparen un nou circuit!

5 comentaris:

Marta ha dit...

Per part meva, una merda, vaig acabar la cursa amb la puta moto al darrera, esperant a que jo acabés... una mica més i em doblen els de la kids cup!!!!

Vamos que la meva iaia amb bastó, baixa millor que jo...

Anònim ha dit...

:P aixo o podriem solucionar amb una scott spark limited d'algu que jo em conec jajajajajaj :D ens veiem a la pròxima carrera
BONANIT

Anònim ha dit...

Anim Marta!! unes quantes clases técnicas i en 4 dies baixaràs millor que el David Vazquez.
Enric ets un soso fen las crònicas jeje!!

Anònim ha dit...

El Pallares no es elit?Va fer quatre voltes no?

Marcelo el de los setos!! ha dit...

Marta ,aixo ho tenim que solucionar fent trialeres a tope...jo al principi era un patós de cuidaooooooo!!! vaig sortir amb 4 arreplegats de sta coloma i em van posar les piles fent moltes sortides per corriols i bosking com ells diuen( baixar pel mig d'in bosc) ànims!!!