dijous, 8 d’octubre del 2009

COPA CATALANA CALAF

El diumenge dia 04/10/09 es van reunir a Calaf uns 200 corredors per disputar l'última prova del Gran premi Massi-Copa Catalana Internacional 2009. Dissabte al mati vaig anar a reconèixer el circuit junt amb el J.Mallen per donar un parell de voltetes al circuit, en el que vam veure un circuit molt rodador, amb un parell de baixades una mica tècniques i una pujada en la que havíem de pujar amb la bici a sobre. La veritat que entre les sensacions que últimament arrossego (que ja no sé si serà el meu coco) i el tipus de circuit que no m'anava gens, i que amb la bona sort de estar de guàrdia del treball i amb més sort encara de plegar a les 23:30h...(a les 23:40h estava a la benzinera canviant els tubeless) no tenia masses il·lusions en córrer diumenge, però com em vaig plantejar fer la Copa Catalana sencera, pues allà estaria diumenge a la línia de sortida. Per sort per la nit la guàrdia em va deixar estar en pau...(menys mal).

Diumenge sortim d'Igualada cap a Calaf a les 8h, fem les inscripcions i escalfar cames, ja que seria una cursa d'anar amb el ganxo, ja que era molt ràpida. A les 9:45h comencem a col·locar-nos en les corralines per anar fins la línia de sortida, una altre vegada sortiré a primera línia. Una mica més enrere hi era el Jose que no parava de santiguarse i a la que jo pensava que quan donessin la sortida li donaria un atac...jeje!!Si jo estava nerviós...no vegis ell...

PPPPPIIIIIII!!!!!!!!!!!A tope tota la recta d'asfalt que es faria eterna. La gent va sortir molt ràpid, i jo els intentava aguantar, però vamos...com anaven...ja veuria que avui patiria de valent...però només arribar al final del carrer asfaltat hi va haver un paron a la que va saltar en F.X.Carnicer (Massi) i a la que jo vaig sortir rere d'ell, als primers kms ho vaig donar tot per poder agafar una bona posició, i així va ser...em va passar en Diego Fernández(Ambisist) al que sabia que era bona roda i tindria d'aguantar, però a la primera volta em va treure uns metres...i per allà prop també hi eren en Ramon Carreras (Pocara Joiers), l'Ubeda(SBR), Vazquez (Multiopticas), Dacosta(Gosco), Beni(Ambisist), però sobre la meitat de la primera volta en Carles Juncosa(A.Ciclisme 7) em va passar molt ràpid i em vaig posar a roda seva, fins arribar a agafar la roda del Diego...en F.X.Carnicer es veia però a lo lluny lluny... Al pas per la primera volta ja em trobava en 3era posició a roda del Diego i en Carles ja li trauríem uns metres...la segona volta ja va ser entre el Diego i jo i mica en mica ens distanciaríem de la resta de corredors...avui no se'm podia escapar un podi.
Ja a la 3era volta em trobava fàcil darrera del corredor de l'Ambisist i el vaig intentar deixar en varies ocasions sense gran èxit, ja que ell també em tornava els pals...i bàsicament l'ultima volta va ser pal sobre pal per part dels dos...ja arribant a l’últim km el vaig intentar sorprendre’l per darrera sortint a morir, però una corba em va jugar una mala passada i vaig fer un recte, ell va arrencar a tope també i ja no vaig poder agafar-lo, arribant a meta amb el mateix temps que ell, com ha 3º classificat i a 1:53 min d’en Carni, amb un somriure d'orella a orella per aconseguir un podi en una prova com és la Copa Catalana, que a principi d'any ni m'ho hagués imaginat. Per darrera entraria el 4º classificat a 4:26 min... Sí senyor una bona carrera!!

I per part dels nostres, en Jose Mallen en la seva primera participació en una copa catalana va aconseguir entrar en la 30º posició, que esperem que l'any que vinent s'animi i agafi més experiència en aquest tipus de prova, ja que son les que et fan agafar un bon puntillo de forma.
En David Verdaguer la cadena li va jugar una mala passada trencant-la a menys de la meitat de cursa.
La seva filla la Penélope entrava en 3º posició en fèmines cadets, assegurant-se el 2 lloc en general final.
En Jordi Vallès feia també una bona carrera amb la seva 5º posició en cadets igualant també la mateixa posició en la general final.

En definitiva bon cap de setmana pels Odenencs en aquesta Copa Catalana a Calaf.

I moltes gracies pels ànims rebuts per part dels ECOs que van vindre a veure la cursa entrenant en carretera (l'Enric i la Marta, el Bernat i el Raül), amics del mundillo de la bici que em van animar a muerte i la meva sra l'Eva, que si no fos per ella no crec que estigues aquí pedalejant a tope, ja que m'ho fa que tot sigui més fàcil.

Ens veiem aquest dilluns a Fals a la penúltima prova de l'Anbaso i amb ganes que començar a descansar!!!!!!!

Salut i força al....la bici!!!!!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Enhora buena David!! si señor, todo un carrerón. La temporada que bien mas y mejor.

Raul

Anònim ha dit...

Enhorabuena David!! A estas alturas de año y que estes tan fuerte, que merito que tienes tio!! ANIMO MAQUINA!!

TRUJI.

S.rigol ha dit...

Fumic, ole nanu !!! Felicitats pel resultat i la temporada i anims a tope a l'anbaso que ja quasi esta...gasss!!!
El meu germà i jo per motius familiars de moment ho hem hagut de deixar, alguna sortideta i prou!!Trobo a faltar aquells piques a les curses...hostia, quan estas competint no saps pq ho fas i si no competeixes ho trobes a faltar...jejej
Una abraçada crac!!
Salvador Rigol

Anònim ha dit...

Eih gracies a tots!!! Ostres Salvador que tal? Molts dies em retecordo de tu i penso...on será aquell tio amb lo fort q estaba!!Espero q aquests motius no siguin gaire greus i ens podem veure l'any q be donant guerra a les curses eh!!
Records makina!!!!