divendres, 9 d’octubre del 2009

SORTIDA BLANES - TOSSA DE MAR

El passat cap de setmana un grupet del ECO varem anar a Blanes acompanyats de la família per passar el cap de setmana de càmping i aprofitar els ciclistes per fer una ruta de Blanes a Tossa per muntanya.

La sortida va ser el Dissabte al matí i varen participar el Sergio Lozano, Sergio Trujillo, Andres Aguilera, Miguel Punzano i Jaume Xaus.

Varem quedar a les 8 del matí i abans de treure la bici del Bungalow el Miguel ja punxava la roda, desprès de reparar la roda sortim sobre les 8:25 en busca del recorregut que el Jaume havia carregat al Gps.

Al cap de fer 5 km pel passeig marítim de Blanes trobem el ‘track’ del recorregut i comencem a seguir la ruta que ens porta per carretera fins la sortida de Blanes passant per un carril bici al costat de la carretera.

Sortim de la carretera i enfilem muntanya amunt passant per un santuari on hi ha un restaurant amb zones de picnic en mig de un bosc de pins molt maco. Algun comenta d’esmorzar al restaurant que te un oferta de esmorzar ‘full equip’. Seguim amunt i arribant al punt més alt les vistes son magnifiques, a partir d’aquí el camí fins a Tossa és més suau i sempre pel mig de boscos de pins.

En arribar a Tossa el Lozano troba un amic que molt amablement ens fa la foto i ens indica el bar ‘Los Maños’ on esmorzem per 9€.

El tornar es fa més curt tot hi haver algunes rampes fortes i una del 14% d’un kilòmetre de llarg que a més d’un se li va indigestar una mica.

Finalment varem arribar de tornada a Blanes la voltant de quarts de dues i mala sort la nostre no teníem les claus dels ‘bungalows’ on hi havia cerveses a la nevera. Varem tindre que esperar mitja hora a que tornessin les dones per poder refrescar-nos.

En resum una volta molt maca, de poca dificultat però que tenia una mica de tot i sobretot unes vistes i paratges mol macos.