dijous, 12 de maig del 2011

DIUMENGE 8 MAIG: CASTELLOLÍ

Ens trobem a les 8:00 del matí a la plaça de l'ajuntament  d'Òdena el Ramon, el Jaume, el Sergio, el Jaume de Castellolí i jo, l'Artur. Esperàvem que arribés el David, però deduïm que amb la pluja que havia caigut la nit anterior segurament ha fet canvi de plans i segurament ara no deu estar en condicions de pedalar (jejeje, em sembla que no ens vam equivocar). Així doncs ens disposem a començar la ruta en direcció al puig Aguilera, passant per la Raval i desitjant que el munt de litres caiguts durant la nit no hagi deixat els camins massa impracticables. Xino xano anem pujant i al cap d'una estona ja arribem al camí que planeja per sobre de la muntanya. Decidim arribar a la punta per gaudir de la vista. Fem la primera foto de grup i ens encaminem de nou direcció a Castellolí. Tenim sort perquè tot i la pluja caiguda els camins estan força bé. Al cap d'una estona arribem a Castellolí i parem a agafar forces a cal Betes. No sabem si és perquè estan en plena festa major o què, però tarden bastanta estona a servir-nos, almenys no ens surt gaire car, i per sort no hem batut el rècord de 2 hores per esmorzar!!

Continuem la ruta, altra cop amb una pujada exigent: direcció a la font del ferro, un cop a dalt ens desviem cap a un mirador que hi ha a costat del castell, aprofitem que tenim al Jaume de Castellolí per escoltar alguna dada històrica. Ens fem algunes fotos aprofitant les vistes i ens encaminem direcció a la Pobla, passant per camins i per alguns senders i trialeres (no gaires que no esta el terreny per tirar coets). De totes maneres el Ramon que no se'n perd ni una ens ofereix una altra de les seves lliçons de control: com adelantar a saco en mig d'una trialera (Ramon ets un crack!!!). Al cap d'una estona passem per un rierol que cau per un tallat enmig del bosc, un paisatge molt xulo que tenim a costat de casa. Després de pedalar una mica més acabem sortint a la Pobla, on decidim agafar un caminet que voreja la via del tren per arribar fins a Igualada.
Ja només queda fer una rentadeta a la bici per treure el fang i despedir-nos fins la pròxima havent disfrutat una vegada més amb els companys i la BTT.