dilluns, 5 de desembre del 2011

DIUMENGE 4 DESEMBRE: CASTELLOLÍ

Ens trobem a les 8:30 a la plaça d Òdena, el Jero, Alex, el Tapi, el Josep Maria i jo.
Tots preparats per sortir Direcció cap a Castellolí. Sortim  de la plaça cap a el Puig Aguilera,  agafant senders i corriols de l ‘Anbaso  d’Òdena rumb cap  al clot de Sant Feliu, d’allà  ja es fa l’hora d’anar a esmorzar, baixem per pista cap a Castellolí a esmorzar!

Ja temin la planxa plena… sortim  cap a pujar el Castell de Castellolí,  seguim  pels corriols , alguna  trialera,  seguint el tapi que ens porta en aquest lloc tan xulo com es veu! Aquest tall de la muntanya…. Precipici… o com se li digui! Jaja….

Bé desprès el tapi ens  diu que hi ha sortida per continuar, que hi ha camí, que no em d’ anar cap enrere…  grrrr erroni  la cosa ha sortit malament  i ens toca escalar la muntanya per trobar el camí que es veu a altre banda!

Ja trobat el  camí bo! Seguint GR per un corriol que ens porta fins  a la Pobla on allà  anem a buscar unes escales que sabem...   que són per creuar el túnel per passar per sota  la via del tren! El tapi i jo baixant!

Acte seguit continuem el rumb  cap el Castell de la Pobla que el pugem fins dalt per desprès  baixar per la trialera- corriol que ens porta ja cap a Vilanova del camí. En arribar a Vilanova del Camí en dividim uns cap a Òdena i els altres cap Igualada!  Però primer  fem una petita parada a rentar les bici! Fem un total de 35 km aprox.

Marta ha dit...

Que el Tapi no és de fiar.... Sempre té sorpreses preparades!

Anònim ha dit...

Si si, ara ja ni ha moltes que me les conec!