dimarts, 17 de gener del 2012

HIVERNAL DEL BAGES 2012

Diumenge a les 7 tots al Canaletes,... així és com quedàvem per sortir tots junts cap a Santpedor i la realitat és que no s'hi va presentar ningú, trucades, whatsapp entre uns i altres, uns esperaven aquí, altres allà, al final cadascú per lliure, ja ens vam trobar allà.

A les 8 es dona la sortida, ja fem 2 grupets, el Joan Badia, Pallarés i Enric i les fèmines, Meri, Lídia i Marta, on també se'ns ajunta l'Ingrid Carbonés, companya de curses. Així que les 4 a fondo pels carrers de dins de Santpedor on de seguida ja atrapem al trio ;). I anem fent tots junts, però amb tant corriol, molta gent, taps a tot arreu i ens anem separant. Com sempre un recorregut xulíssim, i un gran entrenament tècnic per nosaltres, sobretot amb un terreny que estava de conya!

De cop i volta, en un corriol de pujada em salta la roda del darrera, la roda maldita que porta tot l'any donant-me pel sac... no entraré en detalls! Per sort el Lluis Grandia , es para i m'ho repara en un instant, m'obre les pastilles que s'havien tancat, em munta la roda, etc... S'ha de dir que també sort de les eines de la Lídia, que la pobre porta tantes coses a la mini bossa que per recol·locar-ho va estar un bon rato! Llavors ens n'adonem que just estàvem al encreuament de recorregut Curt o Llarg, vist l'èxit de la mecànica, i pensant que em pot anar passant, millor fem la curta, arrenquem per un corriol de baixada i la Lídia que venia darrera em comença a cridar que vaig perdent eines. Resulta que amb els nervis vaig trencar la cremallera, apa carrega-t'ho tot a l'esquena... Comencem bé el dia, de fet el dissabte ja no el vaig acabar molt bé, petant la pantalla del meu mòbil!!! I qui som ara sense mòbil... NADIE!!!!

Lo més divertit era que al anar-se creuant la curta amb la llarga podíem anar-nos trobant amb els nois. Al km 9 primer avituallament, donuts, donetes, caldo Aneto, unes taronges que entraven de conya.... uns minuts i apa continuem....

Tornem a agafar un fart de corriols i més corriols, i de cop i volta en una baixada per pista, xerrant amb la Lídia noto algo raro i se sent un crit de campeonato, va sortir volant!!! MARE DE DEU!!!! Se li va descontrolar la bici i casi se'ns fot contra un roc. La recollim, l'espolsem, no ha passat res, una mica massegada però vol continuar abans no es refredi,.... i anem tirant fins al esmorzar que ja queda poc, però ja s'ho notava, la pobre anava fent com podia, així que ens anem quedant una mica del grupet, al arribar a la botifarra decideix que torna cap al cotxe,.... i com és la meva ombra i la Meri i l'Ingrid ja van molt bé soles, decideixo acompanyar-la,...Mentre esmorzàvem apareix el Alex Alonso que han sortit una mica més tard que nosaltres, el nano ha deixat tiradíssim al pare!

Amb la panxa plena retallem cap al cotxe, lo millor és que el Cancio, de la grupeta dels trialeros de Navàs, que ja ens estima més que totes les coses, ens acompanya fins el cotxe, però seguint el recorregut de la Berga - Santpedor! Així que ens estalviem de continuar per carretera. Moltíssimes Gràcies Cancio!!!!

Arribem a meta per l'altre banda, però com fem tanta cara pena, ens donen els obsequis igualment, ens acomiadem del Cancio i cap a la furgoneta amb la cale a recuperar-nos, que deien que no feia tant fred però total estàvem sobre 1º!!!! I fins que van anar arribant la resta. Tots super contents del recorregut, com cada any super bé en tots els sentits! El recorregut llarg de 43km i el curt de 35km, no esta gens malament.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Es que no sé pq provo de fer back flips...!!!
Aix...sort que em vau acompanyar i com que em fèieu riure se’m passaven els mals!!

Lídia

Anònim ha dit...

Això vol dir que aquesta setmana toca veure de nou "LA MANCHA!!!" per la piscina JAJAJAJAJA ;P

Sergi

Marta ha dit...

Jajaja! Que bo Sergi! Pobreta, li comprarem un maquillatge que lo vas a flipar... No es notarà res de res!

Anònim ha dit...

Sergiiiii!!! Pq et penses que encara no he aparegut per la Piscina aquesta setmana!!! Es el primer que vaig pensar en veure'm els morats l'endemà :(

Lídia