dijous, 13 de setembre del 2012

OPEN NATURA ST SADURNÍ D'ANOIA

Bueno arribem jo i el alex per las 10 mati, aixo estava a tope de bikers, no se quants però molts, la veritat bon ambient, total tiro de sortida bastant estona surtin, naltrus vam sortir del ultims, el Alex que ya estava nerviós s'anava colant, jo vaig esperar el meu torn pensant que ja l'atraparia, ideas de veterans, bueno començo a pedalar una mica lenya que estava saturat, proballa aixo venia be anar escalfant mentre anava agafant posicions vaig començar a pujar me vaig treure de seguida lo gros i ja vaig començar a engancharme en grups, que anava desant un darrera de altra pues la veritat me trobava molt be, total uns vint km pujant bastant fort sense parar amb un bon ritme i algun petit curriol però sense respirar, bueno comencem a planejar una mica i baixar alguns petis corriols fins i tot de pujada. Primer control ja passat sense parar ja que portava liquid de sobres i el alex que no el veia però jo pensava que lo atraparia. Bueno vaig deixar bastanta gent enrere i ja anava sol, costava trobar gent però encara anava agafant, passo el segon control ja semblava un desert pista i més pista fins arribar, el alex no me estava esperant, jo vaig pensar que lo vaig adelantar després del segon control ja que estava mal marcat i hi havien dues maneres de sortir i las vam agafar diferents, bueno als 10 min.  aproximats apareix, fem el comentari pertinent i si va ser després del control total va estar bastant bé, molt rodadora que per entreno va anar molt bé, una vegada a la plaça vam trobar el Alvaro i foto final.