dimarts, 8 de gener del 2013

DIUMENGE 8 GENER: CALAF

Quedem a les 8'45 a la rotonda de Montbui , l'Ivan , el Kiko , i jo , Ramon .

Avui no hi ha ruta programada pel Club ; així que decidim que ja és hora d'anar a Calaf ; que ja fa dies que ens ronda .

Repassant el google maps el dissabte per memoritzar la ruta ; la bona orientació del Kiko i el GPS de l'Ivan , estem salvats !!! .

Sortim per Sant Jaume Sesoliveres i baixem un tros de carretera fins el Molí Blanc , i abans d'arribar a La Sala ens desviem a la dreta fins a Jorba . Just passat el pont de Ganxo agafem el corriol que passa pel costat del riu passant pel Seul fins a Copons ; molt entretingut . Just on comença la carretera de Veciana comença una pista ; al inici hi ha una forta pujada , que un cop a dalt , ens descobreix un bon paisatge de tota la zona, acompanyat d'un dia clar , assolellat i no massa fred .
Ara , en teoria tot es pista , però uns km mes enllà ens equivoquem de camí , que ens baixa a la carretera a l'alçada de Sant Pere d'Esvim ; així que improvitzem fins arribar a Prats de Rei , on , preguntant , ens guien pel camí del cementiri i entrem a Calaf per la zona dels bombers ; ens arribem al centre per esmorzar . Ja son les 11'30 ; esmorzar ràpid , que encara ens queda molt ; 1/2 hora i fora .

Ara , amb més bona orientació agafem 1 km de carretera direcció Prats de Rei i de seguida ens desviem a la dreta per buscar la ruta bona ; la qual trobem amb facilitat , passant per la Capella de Sant Valentí . Tenim bastants km de bon camí ; ja a prop de Copons , veiem un petit corriol pel qual ens hi posem i que es torna en una forta trialera ( guai ) . Des de Copons tornem pels mateixos corriols amb la diferència que ja ha desglaçat i es converteix amb un fangueig no gaire agradable i sense alternativa . Arribem al pont del Ganxo , agafem carril bici fins la gasolinera de Jorba , que per la part del darrere hi vem descobrir una petita trialera ; mes carril bici per Sant Genís , baixem pel lateral de l'autovia fins FCC , uns quants corriols més fins el Colacao ; passem per darrere l'Infinit pujant de Fátima fins el Set Camins .
Avui rentar bicis es obligat . 1'30 a Igualada .
Han sortit 60 km i 65 pel Kiko .