dijous, 14 de febrer del 2013

PEDALADA DELS ROCALLONS ( 3 FEBRER)

Molta mandra llevar-me d’hora!! Ens trobem a Sant Pau d’Ordal, a punt de donar el tret de sortida a la cursa dels Rocallons. Ens retrobem amb companys i companyes de pedals, i m’alegro de tornar a veure cares conegudes. L’hivern es fa molt llarg i pensar que ja es torna a moure tot l’engranatge de les curses, em fa un “no sé què ” a la panxa. A la sortida em fa gràcia mirar endavant i veure ECO’S per tot arreu! El Raúl, el Planas, l’Enric, el Tort, el Rigol i els germans González. A la sortida, el primer tram era de carretera i quitrà, i se’m va fer una mica llarg, perquè a més era en pujada. Després però, ja hi havia més corriols, amb trams de molta pedra, però que es feien molt bé. També hi havia trossos de pista, però molt ben combinada amb els corriols. Va ser un recorregut molt entretingut, amb una sorpresa al final, quan ja arribàvem al poble. m’agraden aquestes sorpreses, et sembla que ja arribes, i acabes fent un trosset més, i en aquest cas, era un trosset molt xulo. Vaig compartir la pedalada amb molta gent, que ens anàvem retrobant tota l’estona, fent un estira i arronsa molt divertit. És molt agradable pedalar i anar amb gent, i no quedar-te sol com a vegades passa. Una pedalada molt ben marcada i ben organitzada, i amb molta gent. Nota: Excel•lent!