dilluns, 15 de juny del 2009

ANBASO ST. PERE 09

A les 7:15 sortim tota la grupeta cap a St. Pere per disputar la 1a cursa de la WORLD CUP ANBASO!!!! Inscripcions, xerrar amb la gent, "jo fa un mes que no toco la bici" "casi que no he entrenat" "uf em trobo fatal" "aquesta setmana només he sortit un dia".....Foto d'equip, que aquest cop teniem fotògrafa oficial (Gràcies Susanna)

I amb el cap com un bombo tots cap a la sortida! El Ramon ens fa unes presentacions i A TOPE!!!! (Alguns que es colen per l'esquerra, serà que es veien amb possibilitats de guanyar???)

Com sempre, se surt a mil per hora per la carretera fins enllaçar amb la pista i a tope planejant amunt cap al 1er corriol de pujada on per variar es fan els primers taps, un altre cop a l'esprint fins al corriol de baixada on hi ha el baixador més dret del dia, i venga, anar esperant a que tothom es decideixi entre baixar a peu o amb bici. Un cop passats els taps ja comencen les primeres pujades per totes les variants del Castell de Boixadors. Pujades per pista força dures i baixades per bosc a través, espectaculars, sense gran dificultat tècnica i amb molta gràcia. Amb una calor que et fregies, va ser un dia força dur en general. Trenta kms molt interessants.

No hi va haver cap copa, però al Bernat li va tocar la super panera:

Ara que cadascú digui la seva als comentaris, i aquí estan les classificacions del Òdena:

Bernat Cañellas: 11è general i 7è èlit --> 1:39:13
David Pallarès: 13è general i 4t M30 --> 1:40:14
Raúl Rubio : 26è general i 11è èlit --> 1:45:05
Marcelo Reymundi: 31è general i 14è èlit --> 1:47:52
Sergi Pujabet : 50è general i 18è èlit --> 1:50:51
Oriol Burzon: 73è general i 9è sub 23 --> 1:56:27
David Verdaguer: 74è general i 13è V40 --> 1:56:28
Jose A Mallen : 115è general i 48è M30 --> 2:03:16
Alberto Trujillo: 147è general i 62è M30 --> 2:13:48
Pere Argerich: 172è general i 33è V40 --> 2:22:30
Marta Viladoms: 197a general i 5a fèmina --> 2:34:34
Enric Forn: 198è general i 42è èlit--> 2:34:37 (amb algun problema intestinal per no abandonar, va fer de sherpa a la Marta)

El recull de les fotos de l'Òdena

La nostra fotografa oficial: Susanna Saez
Les de la Sara Arjona (Maderas St. Vicente)
Les de Bicicat

8 comentaris:

Marta ha dit...

A l'escalfament ja tenia un mal de panxa terrible (alguns em deien que eren els nervis, d'altres es pensaven que eren excuses, i jo tenia clar que algo raro estava passant).

Sortim a tope i em quedo 6a, ja coneixia el recorregut i preferia anar reservant. Al primer corriol un tap que no vegis, ben bé allà parats, amb l'Arantxa davant i la Meri darrera. Sortim del tap i a tope, ja arriba la 1a pujada forta, aprofito per avançar un munt de gent, haig d'aprofitar que vaig bé pujant, a la baixada ja em recuperen i de sobres!!!

Al 1er avituallament em trobo a l'Enric, el pobre no s'ha trobat bé, ja podem començar a sospitar que alguna cosa en ha sentat malament als dos, però mira, a mi com a mínim no m'ha afectat a les cames, també serà qüestió de ritmes, així que anem tirant a tope, bé al meu a tope es clar, l'Enric m'anima un munt a les pujades, sobretot quan veu el fart de gent que va pujant a peu i jo allà sobre la bici, anar-los passant i a les baixades doncs fent el que podia, i llavors aprofitaven per tornar-me a passar. Per sort, avui em sento bé baixant i tot i així perdo un munt de temps, QUE HI FAREM!!!

Al final un 5è lloc i molt contenta pq he pogut mantenir el ritme tota la cursa, per molt bé que m'hagués trobat, dubto haver fet millor posició, com a molt m'haguessin tret uns minuts menys.

Ara venen dues cures molt tècniques, així que la cosa empitjorarà. Com a mínim començo més animada que a la puta Copa Catalana!!!

Clara ha dit...

Moltes felicitats a tots els components de Odena, segons sembla Marta vas arribar bastant alegre a la meta, l'important com sempre dic és acabar-la...una forta abraça

Anònim ha dit...

Primer de tot felicitats a tot l’equip, crec que hem fet un bon paper entre tots. I felicitar a la Susanna Sáez per la seva col•laboració per fer-nos aquestes magnifiques fotos (gracies Susanna, estan molt currades).
Per la meva part bastant bé, m’ha faltat una mica més de xispa per poder rematar la feina al final de les pujades i així poder avançar alguna posició més, baixant no anava tot lo còmode que volia, però almenys he pogut conservar la meva posició tota l’estona.
S’ha de dir que hi havia molt de ferro al davant, esperem que a la pròxima estigui més calmada la cosa jejej!!

Raúl

Anònim ha dit...

Jo la veritat q portava una 7mana amb bones sensacións i em sentia be...donen la sortia i...com va akesta gent!He agafat bon ritme a les pujades i les baixades a saco!Tenia a tiro al Bernat, però per molt q apretava no podia donar amb ell!!Vaja màkina!!Bon inici per tot l'equip...Llastima dels maleits cereals d l'Enric,q just abans d donar-li el mareig anava a roda dl Bernat,just davant meu...a Manresa a tope Enric eh!!
Felicitats a tot l'ECOekip!!!
...davidpallares...

Anònim ha dit...

Primer felicitats al equip i també a la Susanna per les fotos tant bones! Per la meva part, era la primera cursa de BTT en tres mesos i tenia dos coses clares, que no volia caure ni tampoc donar el maxim (Aquest dissabte toca Quebrantahuesos). En un circuit ideal per a mi, he sortit a veureles venir, de seguida jo i l'Enrik estavem entre el 10 primers,a la primera pujada s'han destacat el Guillem, Argelaguer, Erik, Cris i Pons. De seguida he vist que imposible seguir-los aixi doncs que al altre grup, amb en Valls, David Sanchez, Carreres, Salamero i Mir, em anat rodant junts una bona estona, però poc a poc, ens anavem separant, les distancies eren de metres, però no volia forçar muscularment i no he apretat a tope en cap moment. Baixant amb la calma, per no caure i finalment arribada a St.Pere on m'atrapa el Salamero, jo pensava que no m'esprintaria, però va hi em fot el pal! Jo ni ho entento, avui al 90%, res de forçar! Ara be si ho hagues donat tot com a molt hauria estat al nivell del Valls o Doña, el 5 de davant, intocables! En veiem a Manresa bikers!!!

Bernat.

Enric ha dit...

Hola cracks,

Sort que la Sussana no em va enganxar tirat a la cuneta del camí agonitzant! Haurien quedat unes fotos... Vaig sortir ben col·locat i anava patint, però mantenint el ritme, i de sobte unes arcades que em van deixar fora de joc. Sobreesforç, algun aliment en mal estat,... A la pròxima tornaré a donar guerra !

Ara, l'equip en general fem un ambientasso terrible!

Anònim ha dit...

Antes de todo , agradecer a Susana , esas peasssooo de fotos , ! como molan!!
Bueno curioso, en el km 15 estaba por tirar la bici , estaba hasta las ..... de la bici , las rampas , la calor, y hoy , ya tengo ganas de la de Manresa. Supongo que es porque acabe bastante satisfecho, aunque creo que tengo que mejorar mucho de coco. Me explico , en los super repechones , me encuentro bien de piernas , pero me vengo abajo pensando en el c.... que ha tenido la idea de poner la rampita.( si lo pillo en ese momento , CRAKKKK)
Bueno ENHORABUENA A TODOS !!!!!
EN LA PROXIMA MEJOR!!!



TRUJI

Anònim ha dit...

Ostiii nan@s hauré de tornar a venir a fer fotos amb tant d'agraïment jejejeje...la veritat es que va ser un plaer!!!!!! vaig flipar amb les velocitats i la duresa, i això que anava a peu....pèro ja em feia la idea ja!
Wenu màkines, ens veiem algun altre dia, si pot ser pedalant.

1abraçada!

susanna sáez