dimarts, 23 de juny del 2009

QUEBRANTAHUESOS 2009

La marxa més important a nivell estatal amb més de 8.500 participants, que fan que aquest cap de setmana sigui diferent a la resta. La “Quebranta”, es la cursa, el recorregut, l’ambient, el lloc, els nervis,...


Per la meva part desprès dels bons resultats de tot l’any, havia de ser el dia que havia de baixar de les 6 hores i arribar entre els 20 primers, però la cosa no anar així. El primer de tot dir que sortia amb un altre dorsal i per tant no tenia parrilla, tenia uns 1500 tios que adelantar abans d’arribar al davant del grup, casi res.


Sortida a les 7:30 per als primers, jo arrenco 4 minuts desprès, des de el primer metre a “tope”, sortida de BTT, nomes feia que passar gent i al cap de 20 km estic a davant. Quant arribo ja havien marxat els 5 “Pros”, amb aquets no tinc res a fer. Comencem el Somport, sensacions increïbles, pujo molt “fàcil” i corono entre els 10 primers (l’any passat coronava el 150 o més), baixada amb moll i molta boira, zona de transició i cap al Marie Blanc, allà cada un al seu ritme, però jo amb la tònica, controlant als rivals i sense passar-me de revolucions, coronem tots per separat, però la cosa baixant es reagrupa, ja nomes quedem uns 25 corredors + 5 escapats. Al finals del descens el company de davant cau i jo per no xafar-lo, he de tirar-me a la cuneta,...perdo uns 20 segons i el grup. No em queda cap altre que donar-ho tot en el tram de pla fins al Portalet, contrarellotge de 5 km, que m’obliga a desgastar-me molt, finalment amb l’ajuda de dos o tres, connectem amb el grup, però ja comencem el port. Les sensacions son bones però, en aquell moment, una moto d’assistència se’n va a terra i jo salto per sobre la bici (caiguda, però per sort la bici i jo intactes). No podia ser un altre vegada perdo el grup, aquesta vegada em deixo uns altres 30 segons, que m’obliga fer els següents 3 km de pujada a tope, quant els de davant s’anaven reservant, aconsegueixo tornar a connectar, però aquesta vegada el cos havia dit prou. Em quedo tancant el grup, intentant recuperar, però impossible ja estaven pujant a un ritme que no podia aguantar i res, he de deixar-los marxar. A partir d’aquí pujo com puc els últims 18 km de port i la resta dels 40 km de recorregut amb un grup en el que no havia d’estar.


Al final el 72 de la general amb un temps de 6:11, “frustrat” per tot el que m’havia passat i es que mirant les classificacions hauria acabat entre el 15 primers sense cap dubte. Però les curses son així, quant mes fort estàs, la resta esta a la teva contra. Ah!! les classificacions surto com a David Pallarès, jeje!


Jordi Serravinyals --> 6:32:47

David Pallarès (També amb un altre dorsal) --> 6:52

Sergi Pujabet --> 6:56:18

Marcelo Reymundi --> 7:29:14


A la nit anem cap a Jaca de festa, s’havien d’oblidar les penas, així doncs a desconnectar i disfrutar de la nit. Quin festival i quines “jakas” per Jaca, els integrants de la fuga, Bessons, El Niño Mayor, Terrones Tocacojones, Elbernal, Padre Apeles, El Fisio i El Lenyador. El festival va començar al pub de l’Argentina i la resta de la nit,..........”kuidaoooooo”.

5 comentaris:

Marta ha dit...

Moltes felicitats Bernat, i no pel temps, que és molt bo, sinó per després de totes les osties, t'aixecaves i tornaves a apretar a muerte, per tornar-los a agafar, aquí és on es demostren les ganes! i per això, cal tenir el cap molt clar, pq t'asseguro que jo després de la moto, llanço la bici pel barranquillo!!! "Quien me pone la pierna encima!!!"

Felicitats també pels altres, Pallarès, per l'any que ve ja tens un bon calaix per començar ;)

Eugeni ha dit...

Molt be crack, amb el fart de ramuntar que et vas fotre , et vas ben guanyar un top 15 o mes!!!!

Tu continua amb aquest gas i aquests anims!!!

Quina es la proxima????

Clara ha dit...

Bernat és cert que quan ens ocorren aquests contratemps ens sentim indignats i molt impotents però hem de ser optimistes i veure la part positiva, fa un any quin
temps vas fer?
És mes si no hagués estat per la caiguda del ciclista, de la moto etc..segur que haguessis estat entre els 10 primers, Anim

XAVI NOVELL ha dit...

Marta , collons m'acaben de trucar que han trobat la meva bici ! JA LA HE VIST I JA LA HE TOCAT !!!

xnovell@salicru.com
aquest es el meu mail . així et podré dir com ha anat tot , tant de bó quan ho sàpiga tot , també us pugui ajudar a trobar les altres.

Anònim ha dit...

Això si es q es du!!!205km amb akells ports..mare meva!Jo creia q petaria a partir dl Km 150 cap davant...però em vaig sorpendrer i no vaig ni sentir la mínima rampa..En la meva vida havia adelantat tanta gent, ja q sortia dls últims!!Vaig anar bastanta estona amb el Pujabet...En fi una satisfació al arrivar increible..ara aveure si no em paso a la crta l'any q be!Q m'ha agradat!!JeJe!!
...davidpallarés...