dimecres, 23 de setembre del 2009

COPA CATALANA AGER 20 SETEMBRE

Dissabte 19 de Setembre del present any, a les 9:00 A.M, una part de l’ECO pren camí cap al poble lleidatà d’Àger, per disputar diumenge la última prova de la Copa Catalana de BTT. Els Verdaguer (David, Oriol i Penélope), el Jordi Vallès acompanyat del seu pare i jo (D. Pallarès) amb l’Eva.


Al arribar a Àger dos voltetes de reconeixement del circuit . Completament nou al de les altres edicions anteriors, un circuit d’uns 8 Km tot per dintre el bosc, molt ràpid i revirat, en el que no podies descuidar-te en cap moment.


Diumenge 20, a les 7:15h A.M (quin lujo dormir a costat de cursa) RRíiiinnnngggg!!!! Pita el despertador, amunt, un bon esmorzar i cap a la cursa. Aquesta vegada sortíem casi tots a les 10:00 menys l’Oriol, que sortiria a les 12:00h.


Desprès d’escalfar cames una mica, corralines...aquest cop no, sinó a la parrilla dels Top, i ens anem col·locant a la línia de sortida. Aquesta vegada puc sortir a primeria línea, encara que no gaire convençut ja que no m’anava gaire el circuit. Donen sortida i a fondo… Em col·loco en segona posició i començo a notar bones sensacions de cames, a la primera pujada dura ja m’adelanta un tal F.Carniser (jijijiji!!!!), intento seguir-lo però la meva batalla no dura ni mitja volta, déu!!!! Sobre les 2 primeres voltes vaig mantenint posicions de pòdium fins que a principis de la tercera em van treure tros el 2º i 3r, encara que els mantenia a la vista… a la última volta vaig apretar gas per poder donar amb ells i les baixades les feia a muerte, però … no aconseguia retallar distancia, a cada curva pensava en que els atraparia…però no!!! Anaven més ràpid que jo. Tenia que conformar-me amb la ditxosa 4º plaça. Les sensacions eren molt estranyes a la línia d’arribada, estava molt content per haver estat allà al davant durant tota la cursa, però enfadat per no poder pujar al podi, desprès de tenir-ho a pocs metres.


Per part de la noia de l’equip, la Penelope, acabava la cursa amb les mans en l’aire, i es que va entrar victoriosa desprès de dues voltes, a la seva categoria cadet. El circuit m’ha agradat molt i ho he donat tot com sempre”.


El nostre M-40, el Verdaguer, no va tenir el seu dia, i com ell ens va dir: Cursa totalment explosiva i rapida, sense cap descans que no hem va anar gens bé, les cames no van respondre, cal dir que el circuit no hem va agradar gaire, el grup amb el que puc competir hem va deixar a més de 5 minuts.


El Jordi Vallès desprès de portar temps sense competir li va faltar una mica de xispa, encara que va poder finalitzar la prova en una bona posició.


A les 12H donarien la sortida als Elits/sub 23/ sub 21, el nostre representant l’Oriol, que va fer una bona sortida, va tenir que retirar-se per problemes de pulsacions (segons ell mateix): “Desprès d’entrenar força aquest estiu em trobava amb ganes i forces, al donar la sortida he començat a avançar posicions però allà pel km 5 el cos em va començar a fallar i vaig tindre de plegar”.


Aquesta vegada va guanyar el líder de la Copa Catalana, en Marc Trayter (Northwave), seguit per l’Israel Núñez (Massi).


La última prova de la copa Catalana es disputarà a Calaf el pròxim 4 d’octubre, on s’entregaran els premis definitius de la general.


FOTOS