dimarts, 8 d’abril del 2014

OPEN BCN BTT ST VICENÇ DELS HORTS 2014


A la segona prova del Open de Barcelona ens esperava una carrera dura però  a la vegada molt maca en un circuit amb fortes pujades però també senders de baixada molt macos i entretinguts.

Per sort aquesta vegada no es van repetir les cues de la prova anterior i fer l’inscripció va ser un tramit, un cop l’inscripció feta a escalfar i veure el bucle inicial que ens havien preparat, segueixo escalfant i cap  a corralinas, allò sembla la Rambla molta gent tothom amunt i avall per intentar anar al calaix que li toca.

 De sortida estic a segona fila sortim i em vaig colocant bastant bé fins que a la pujada inicial apreto a tope i em quedo ben situat per afrontar el estret bucle. Un cop passem per meta comença la volta real al principi una mica descontrol el fort sender de pujada fa que haguem de posar peu a terra ja que i a corredors d’altres categories pujan caminant, un cop passat això ja comença la forta pujada inicial per pista, la faig a tope com puc intentant mantenir la posició que portu i concentrat, la pujada es fa durissima! i un cop adalt un sender amb tendència a pujar i pedregos t’acaba de matar, per sort això s’caba i comença una baixada que ens porta al 1er sender super enpinat i tècnic, allà ja començem a formar la grupeta del dia amb el Farriol i el Quim Pages i l’Ivan Hidalgo, el Farriol porta la batuta i començem la resta a testar les seves Explosions marca de la casa, sortir dels senders i sinonim de explosió del Farri ¡ per sort a la segona pujada dura es calma una mica i tots 4 la fem junts però abans d’arribar a meta torna a tensar fort! Passem per meta i vaig una mica fos, l’Ivan Hidalgo m’anima a seguir els de devant i no deixar-los marxa (gràcies Ivan) començem la pujada dura i els torno a agafar, toca patir de valent aguantar com es pugui, un cop a dalt el Farriol tensa fort i amb l’arribada del sender tecnic marxa de nosaltres, ens agafa 20 segons que ja son irrecuperables, a la segona pujada dura em deixo la vida coronant per arribar als últims senders per devant de l’Ivan i el Quim, lúltim quilometre es agònic el Quim m’apreta per darrere però per sort puc mantenir la posició.

Arribo a meta totalment fos però molt content, no m’esperava el resultat.

Classificacions