dijous, 24 de maig del 2012

OPEN CORRÓ 2012

Aquest cap de setmana tocava Open a Corro d’Amunt, per mi un dels millors circuits de tots, molt divertit i ple de senders, aquest any una mica més pistero i amb la pluja caiguda la nit abans va quedar molt ple de fang. Quan et lleves al mati i està plovent es inevitable pensar com estarà el circuit i maleir la pluja, de camí cap a Corro no para de ploure, un cop arribo deixa de ploure vaig a fer l’inscripció comentem una mica la jugada i cap escalfar, a les corralines veig alguns corredors que han fet una volta de reconeixement i han quedat molt enfangats, que no ens passi re!!!

Sortida! Surto bé agafo una bona posició i vaig fent intentant no perdre la roda dels de davant, fem tota la primera pujada i arribo a la primera baixada en molt bona posició allà ja veig que el terreny baixant està molt delicat, a la que pujades fortes és molt difícil fer-les sobre la bici, a mig circuit vaig fent amb 2 corredors més, la veritat es que no acabo d’anar còmode però vaig bé, arribem a una de les últimes pujades i m’adelanta el Jaju que va a tope! Ja arribant a l’última baixada abans de meta em passa el David amb un estil super fi, em poso a roda i passo meta amb ell i alguns corredors més, comença la segona volta i aixeco el peu no vaig còmode en cap terreny ni amunt ni avall em descentro bastant i perdo ritme, em passa l’Enric que va facilíssim intento centrar-me i tornar a agafar ritme però avui no toca, errors tontos i poc gas fan que no disfruti gens de la segona volta, apart que el terreny cada cop esta pitjor i la mecànica de la bici no està per gaires trotes, arribo a meta i em diuen que última volta! Ens treuen una volta i la veritat es que em poso content ja que tal i coma anava i com estava el terreny, vaig fent intentant no perdre massa en les zones de més fang, mes o menys vaig tirant com a mínim tinc la sensació que pedalo mes constant que a la segona volta. En una de les últimes baixades m’emporto un bon susto ja que el terreny esta molt tou i vaig de banda a banda de la pista. Arribo a meta i veig la Marta i la Meri que han fet una bona cursa, comentem una mica la jugada i cap a la dutxa I a comentar la cursa que tal i com estava el terreny dona molt a comentar.

Felicitar a tots els companys d’equip pels bons resultats!