dijous, 31 de maig del 2012

XALLENGE MASQUEFA 2012

En trobo a les 7.15 al canaletes amb el Jose per anar a fer la ultima prova de la xallenger 2012, arribem a Masquefa en força temps. Anem a buscar els dorsals, ens preparem i sortim a escalfar, en aquestes en trobem al jero i Alex, desprès ens trobem a la Susana que espera  al Gabriel que vingui que ella s’ha deixat el bambes……

Be ens posem a la zona de sortida, a les 9:00 tamp!! Es dona la sortida  al primer moment els caps davanters de pelotón no tensen gaire... tot just arribar al camí de terra fan una gran apratada en que tothom es queda al seu lloc....  Vaig fem camí seguint les marques i controlant els corredors que porto al darrera! Be mes aviat controlant el Kenneth Molas… fem rumb  a hostalet de Pierola, seguidament continuem  fem el camí… fem bastants  km de la cursa de       l ‘esquiador de l’any passat …. casi tot pista algun corriol, hi ha un tros que passem per una riera.....   costa trobar la trajectòria bona.

Arribem a la zona de Piera seguint per la pista..... quant el Kenneth fa un canvi de ritme… de seguida el segueixo però ja m’ha tret uns metres…. Be així fins que al final li recupero terreny… hi seguint els dos junt rellevant-nos o seguint-nos en paral·lel...... fins arribar a la ultima pujada  pura  però curta que allà, torna  a fer  un altre canvi de ritme.... quedem uns 2-3 km  intento seguir-lo un altre cop al Kenneth però.... al  arribar a dalt de la pujada noto que alguna cosa  va malament la cadena fa alguna cosa rara….

Així que decideixo afluixar una mica el ritme per poder arribar a meta sobre la bici pedalant i conservant la mecànica  per evitar  que l’ avera sigui mes greu! Immediatament  miro en darrera per saber on esta el corredor que tinc en darrera….. no el bec!  Esta molt lluny vien!!!  Arribo a meta content per fer una cursa fantàstica i poder arribar pedalant sobre la bici tot i tenim aquest problemilla en la cadena.