dilluns, 1 d’octubre del 2012

DIUMENGE 23 SETEMBRE: PLA DE RUBIÓ

Ens trobem a les 8 del matí a la plaça de l’Ajuntament d’Òdena en Kiko, Jaume, Ivan i Josep M. per anar a esmorzar al Pla de Rubió. La plaça ja està en moviment per la segona edició de la fira de la vinyala, fins i tot ja hi ha cargols. Sense perdre massa temps emprenem el camí de “la resbaladera” en direcció a les Casetes de l’Enric i, poc abans d’arribar-hi ens trobem un tros de camí llaurat i amb un munt de filferro de tanca entortolligat en mig, amb tanta mala llet que a en Jaume li va ben just de no caure. Decidim fer unes fotografies per enviar-les a l’Ajuntament. Continuem per Can Sabaté per desviar-nos cap a la serra de les Maioles i agafar la carretera de baixada fins al Km11 per continuar el camí fins a St. Pere d’Ardesa. Foto de rigor i baixar cap el Pla de Rubió a esmorzar amb els “moteros”. Després continuem fins a l’estany de Jorba sense passar pel corriol, sinó que pugem una mica més amunt i baixem per una trialera “made in Ramon”, llàstima que no venia. Des de Jorba agafem el camí de St. Jaume passant pel costat de la compactadora d’escombraries i fins a enllaçar cap a l’Estadi Atlètic, que encara arribaven corredors. Pugem des del barri de Fàtima cap els Set Camins, Les Comes, Can Roca i cap a Òdena de nou. La fira ara sí que és plena de gom a gom i, dels cargols, ni rastre! Donem per finalitzada la sortida amb uns 35Km de recorregut i uns 500m de desnivell positiu acumulat.