dilluns, 22 d’octubre del 2012

DIUMENGE 7 OCTUBRE: VINYA NOVA

El diumenge 7 ens vam reunir una bona colla: Ramon, Jaume Xaus, Josep Maria, Kiko, Ivan, Jero, Alex i jo (Artur), una bona colla, disposats a passar un bon matí. Mirem la sortida del GP del Japó de F1 a través del mòbil del Josep Maria, i veiem com s'acaba la cursa per Alonso abans de la primera curva! Després de comentar la jugada enfilem el corriol de la Telefònica per arribar a Maians. El Josep Mª va sense desviador de plats i ens sorprèn a tots fent-lo sencer en plat mitjà i sense posar un peu enlloc! Quin crack quan les circumstàncies l'obliguen a apretar!! jeje. Un cop allà anem cap a la guàrdia i d'alla a l'Hotel del Bruc fent una mica de carretera. Després arribem a El Bruc (de dalt) agafant un corriol de baixada molt xulo i que cada cop es feia més estret. A partir d'aquí no ens queda gaire per arribar a la Vinya Nova, però no sabem el cami exacte i ens passem una estona donant voltes. Pel camí trobem un munt d'excursionistes, ja que avui fan una caminada popular. Després d'haver esmorzat decidim arribar fins a can Massana. Ens espera per davant un munt de pujada, primer per camí i al final per senders més estrets. Tot i que hem d'apretar les dents aviat anem guanyant altura i per fi arribem a Can Massana. Paradeta per reagrupar-nos i de camí cap a Sant Pau de la Guàrdia altre cop. Desfem també el corriol de la Telefònica i per acabar de rematar-ho fem els últims km de l'Anbaso d'aquest any, entretenint-nos una mica en la baixada de l'última casa abans de la meta (fa respecte eh!) però al final hi passem quasi tots. Arribem a Òdena amb uns 52 km i més de 1000 metres de desnivell positiu!