dijous, 26 d’abril del 2012

DIUMENGE 22 ABRIL: CASTELLFOLLIT

Avui la ruta sortirà desde la plaça major d´Odena. 8:00H A.M, ens trobem el Jero i el seu fill Alex, en Josep Mª, Tapi (Ramón), el Xaus, Kiko i Sergi (truji gran ).Amb una bona temperatura i un cel força clar prenem direcció a l´ Apan intercalant camí pistero amb una miqueta de senders per despertar a algun que encara dormía. Agafem Odena direcció a cal permanyer, ja enfilant la pista que ens porta al pla de servitge, quan un cop dalt decidim apropar-nos a veure la Torre dels Moros ( no vam trobar la ktm del Tapi, quina llàstima) je je je. Un cop allà, fotografia de grup i continuem pujant fins arribar a la part final del camí del pla de servitge un ja gaire bé falten un parell de quilòmetres per arribar a Castellfollit. Decidim parar a esmorzar al Centre que el tornaven a obrir. Només podem dir que maleït el dia que el van obrir. Ho sento però es així. No li va semblar bé a la jefa que el cambrer ens deixes seure a la taula sinó demanàvem tots esmorzar complert i va sortir dient que si venia algú a esmorzar complert els que portessin bocata s’haurien d’aixecar i continuar a la barra, que sinó estàvem d’acord que per ella podíem marxar. La veritat es que no ens tornarà a veure el pel en la seva punyetera vida. Això ens va xafar una miqueta l’esmorzar però ho vam arreglar fent el descens de la best per treure la mala llet. Aquest estava molt tocat per les pluges i hi havien trams que els fèiem caminant. Al arribar a Maians varem agafar els tobogans i el sender de la telefònica, on al final ens separem del Txema i del Xaus, que van tenir problemes mecànics greus. Els altres membres decidim fer una mica més el cabra i fem ruta de senders i trialeres per la part de la riera d´Odena i Puig-Rabat. Van ser ¾ d’hora divertidíssims on el Ramón ens va donar una nova lliçó de com s’ha de baixar una trialera, l´Alex demostra que el nostre destí inevitable serà anar sempre darrere d´ell, el Kiko simplement està fortíssim, el Xaus va sorprenent a l´hora de fer senders (enhorabona), el Gero tot terreny, el Txema agafant ritme al igual que el Sergi, que està una mica torpe el pobre. Total 32 km divertits amb un bon desnivell i una temperatura formidable.