dimarts, 24 d’abril del 2012

RECONEIXEMENT XALLENGE VILANOVA del CAMÍ

A les 8 del mati em trobo al cine nou amb el Jose Mallen, que ha parlat amb el grup dels esgavellats , perquè ens ensenyin el circuit! Avui és el dia que el marquen... be al final ens expliquen amb tot detall cap on s’ha d’anar! Així que tenir-ho clar ens posem en marxa el Jose i jo! Sortim del poliesportiu en direcció els dipòsits, just passat la carretera nova uns mestres més amunt, trenquem cap la dreta direcció Can Bernades, seguint tot recte continuant la pista amunt, buscant el desvio que ens han explicat per pujar una pujada, tot seguit al cap de una mica hem de seguir fins arribar una riera, desprès continuar fins a trobar un corriol que ens porta a mig camí de la censada, hem de seguir tot amunt fins dalt de tot, en arribar trencar a la esquerra que baixem una mica tot seguint direcció a buscar el corriol que ens porta a Collbàs, baixar per la pista, trencar a l esquerra i continuar per la pista fins als voltants de Carme que puguem per la banda Can Fàbregas. Continuar direcció cap als dipòsits que abans de arribar agafem un desvio que fa pujada per trobant-se un corriol de baixada que ens du a mitja pujada dels dipòsits , pugem fins a dalt de tot, seguint direcció la pobla, més endavant es fa una corriol que tenim a la muntanya del davant, continuem direcció la pobla on hem de pujar per un corriol que ens porta a fer tot el Camí que va per sobre de la serra arribant a buscar la bandera de la Guardia, desprès ens diuen de baixar per la trialera dels esgavellats continuar per la zona de Can Prat fins arribar a la riera i cap al poliesportiu. L’únic que Nosaltres en un dels trencalls de la sobre la Guardia ens vam col•lar... i vam anar a parar a la pujada dels dipòsits.... bé el que esta clar que es un circuit és de bastanta pista... fins que no s’arriba als dipòsits on ja es fan alguns corriols, trialeres tot el demes és pista!

Anònim ha dit...

Per aixo que montin una cursa de carretera!