dimecres, 4 d’abril del 2012

XALLENGE PIERA 2012

Aquest diumenge vam anar a la Xallenge de Piera. Alguns de l'equip és l'objectiu de la temprada, d'altres els serveix per preparació de la copa catalana o provincial. I com que no hi havia cap més cursa, i el circuit era molt guapo tot l'equip cap allà!
Uns dels principals organitzadors de la cursa (Ivan Navarro) i amb el que hem compartit molt bons moments en cursa, ens havia ensenyat el circuit la setmana anterior. Doncs ja sabíem com era el circuit: pujadetes curtes i dures, corriols ràpids i sinuosos, terreny no gaire sec,... mountain-bike del guapo!!
Abans de sortir ja faig la pre-classificació: Núñez, Mill, Grau, Pallarès, Jaju, Rubio,... amb una mica de sort faré 3r. Es dóna la sortida, i a la carretera tothom va molt ràpid, a l'entrar la riera el Llibert va fer un canvi de ritme, i vam formar un grupet amb Núñez, Mill, Grau, Pijuan (com va el nano!) i jo mateix. Em noto còmode en el primers quilòmetres de la cursa, i reservo forces per les pujades dures que en queden unes quantes.
En un punt on s'ha de baixar de la bici, agafo un alternativa, i decideixo fer un canvi de ritme per posar a prova els meus rivals. Núñez respon i agafa el comandament de la cursa. En Grau es queda uns metres però aguanta l'estirada a pocs segons. La cosa pinta molt bé! Intento aguantar la roda de l'Isra, però poc a poc em va esgarrapant algun metre, porta un ritme molt constant. De sobte, me'l trobo parat mirant la roda del darrere... ostres a punxat, quina mala sort! S'ha de cuidar la mecànica, i em capfico amb que a mi també em perd la del darrere, però vaig tirant. Aixeco una mica el peu i rodem al capdavant amb en Grau, el podi és aprop! Arribant al final en l'Isra ens torna a atrapar. Però la mala sort està amb ell i pateix una altra punxada! Així doncs arribem el dos al sprint i m'emporto la victòria.
Contentíssim per la victòria, em fa pensar amb tots els entrenaments amb bons amics, compartint experiències que increïbles, i això és el que realment m'omple. També de tothom qui m'ajuda a millorar a cada cursa, també en formen part.
Però això no acaba aquí... esperem que a la Llacuna poguem fer un bon paper, la preparació va per bon camí.
Em sembla que no fan classificacions per equips, però segur que l'haguéssim guanyat! Felicitats a tots ja que també van fer molt bon paper.