dimarts, 26 de març del 2013

DIUMENGE 24 MARÇ: LA LLACUNA - ESCALES

8'30 , ens trobem a la plaça el Jero , Alex , Artur , Toni , i un amic seu , el Guillem ; i jo , Ramon .

Mentres fem la xarrameca matutina , ens bé el Comaposada amb cotxe per saludar-nos ( avui té altres feines ) . Tot un detall ...

Comencem molt encigalats sortint d'Òdena pel c/ del Rosari - Cervantes fins la Crta. d'Igualada ( unes 90 escales ) ; travessem tot el polígon fins el barri del Set Camins - Parc de Vallbona - on ja tenia visualitzat un baixador . Soc l'únic que el baixa ; les 2/ 3 parts ; la resta amb dedico a fer la croqueta , amb la pega de fer-me un tall al palmell de la mà dreta d'uns 4 cmt. ( però no patiu , a l'alçada de Miralles ja no sagnava ... ) . Travessem el barri de Fàtima on baixem uns 60 esgraons fins el Molí Nou on , per la part del darrere travessem el Riu Anoia pels horts fins Vistalegre i per camí fins a Montbui poble , on , en la part alta , en fem uns 45 més ( esgraons ) . Nem fent camí fins La Censada però , abans d'arribar l'Artur punxa al davant - reparem - . Travessem la riera de Carme on , un tros més avall creua la riera ; avui va força plena ; i com no es pot resistir , el Toni passa a tota merda deixant al Jero amb certes humitats ( riures ) .
     Avui , a petició de l'Artur , esmorzem a Cal Tiquets ; prou bé !! . Mentre som allà , un de la colla dels Esgavellats ens explica un corriol per tornar ; abans però , fem les escales més dretes del dia ( unes 30 ) , en que només baixem el Guillem , Toni i jo . No m'estranya que en observar la roda posterior , hi trobi un radi trencat ... ... !!! .

Ruta de tornada pel mateix lloc ; tornem creuar la riera de Carme ; aquesta vegada soc jo que , a plat , deixo al Toni xop ; ja ja ja .
Travessem la Ctra. de Carme , i el Toni , amb problemes estomacals durant tota la jornada , ens agafa un cop de calor ( típica pájara ) . El Jero i jo l'acompanyem fins La Censada . Val a dir  que ens a anat bé , ja que també anem a mitges .

PD. Va pels Prossss . Això de deixar als nanos tant tocats el dissabte ... ; porfa , que el diumenge ja no poden !!!!! , l'Alex també baixa el ritme .

A dalt de La Censada fem reunió , on tornem a coincidir amb Els Esgavellats ; on , quasi obligant al Toni que torni amb ells per la directa ( s'ha de vigilar l'excés de cansansi ) . Recuperat aviat , xato ...
     Els 5 que quedem fem un nou corriol ; prèviament explicat pels d'abans ; que ens portarà 5 km. de trencacames , però a la vegada prou interessant . Bona descoberta . Empalmen amb el camí principal a pocs mts. de Montbui poble, on , tornem a baixar les escales d'aquest matí (45) .
Tenint en compte l'hora que es i el cansament d'alguns , baixem per Cta. fins el barri , on , pel C/ del costat de la Cta. , fins l'Ajuntament , ens baixem uns 45 esgraons més ; ja son els últims . Creuem el pont on ens dividim .

Fitxa d'avui :
                           km.            :   50
                           Desnivell     :   l'abitual
                           Esgraons    :   uns 300

M'he pres la molèstia de comtals + ó - en el Google Maps .