dijous, 7 de març del 2013

DIUMENGE 3 MARÇ: VOLTANTS ÒDENA

Aquest diumenge hi va haver un sortida diferent al plan, doncs a la plaça érem el Josep Mª i jo, Artur. També hi havia el Toni i el Gabri, però que anaven amb el seu grup. Com que havíem de ser a casa d’hora decidim fer una ruta “curta”, o si mes no, ràpida, així que sense perdre temps enfilem direcció al Cogulló, sortint d’Òdena direcció a la hípica Magí. Allà seguim per l’esquerra i ens desviem cap a la pista que puja al parc eòlic de Rubió, travessant el pla de Servitge. Continuem la pista en direcció a Castellfollit, però ens desviem altre cop direcció al Clot del Grau i pantà del Muntaner. Un cop allà s’acaba el bròquil i comença la pujada de debò direcció a l’ermita que hi ha allà i que ara no em surt el nom. A mig camí la roda de davant del Josep Mª passa a millor vida i ens toca parar a canviar la càmera. No ens importa ja que podem prendre un respir abans de tornar a pedalar. Un cop a dalt no ens aturem i continuem els pocs quilòmetres que ens separen del cim del Cogulló. Just abans d’arribar-hi és la roda de davant de la meva bici la que comença a fer soroll de desinflar-se. Per sort la punxada es frena gràcies al líquid sellant, però cal tornar a inflar la roda i la veritat és que no fa gaire bona pinta… la mala notícia és que ja no tenim cap més càmera, així que sense arribar a la bandera del cim ja tornem a baixar per la trialera, abans d’arribar a Castellfollit, però ja haig de tornar a parar a inflar la roda. Com que la cosa perilla decidim tornar per carretera que si no ens quedarem tirats. Anem fent via, i encara hem de parar un últim cop a inflar i finalment arribem a Òdena al cap d’uns trenta i pico km. Cadascú cap a casa seva i fins el proper diumenge!!