dimarts, 21 de maig del 2013

ANBASO ST FELIU SASSERRA (19 MAIG 2013)



Ens trobem a les 8:15 aprox.  a Sant Feliu Sasserra en Forn, Lidia, Pallarès, Meri, Raúl, Jaju, Jose, Farriol, Vidaleti, Verdaguers, Toni  Fernández , els germans González  i Jo. Tots a preparant-nos  per disputar la 1era prova de l’anbaso!  Aquest any pobles nous, circuits nous i mes km! Mare meva!!!

Son les 9… pum!!! Es dona la sortida se surt molt ràpid! Tothom surt a fondo… mare meva!!  sembla que hi hagi foc! jjjjj surto força be! Encara em falta un puntet per sortir millor…. Poc  a  poc…. De seguida trobo el David Verdaguer…. Em poso per davant seu a tibar una mica per intentar no perdre el grup que temin al davant… però res  a la 1era pujada tothom al seu lloc! Així que quedem  ell i jo sols  poc a poc anem passant algun que altre corredor...  ja que ell i jo ens fem relleus per no perdre ritme i així ens ajudem l'un a l altre… cap al km 10 aprox. Veiem un a company nostre més endavant el Jose… que va una mica més ràpid que nosaltres però no gaire…

Així que seguim fent km i més km pels senders, corriols, creuant les rieres... per cert, n'hi ha unes quantes….  Passem a un dels germans González en una pista de pujada...  seguim a ritme sense perdre de vista el  Jose … en molts casos  penso… va una mica més de ritme  i et poses a roda seva… però llavors reflexiono i dic : falten molts kms... tranquil… això passa factura… 

Ja cap al km 33 el Verdaguer ja es comença a quedar una mica enredera…. Els kms ja pasen factura… jo vaig bé.. mantenint un ritme … així que mica en mica, ara sí!! em vaig a apropant al Jose... bé tota una part de pista de pujada.. això a mi se'm dona força bé!  Més que baixar ( falta pràctica i deixar més el fre! Ja ho sé!) així que agafo aquell ritme de pujada que em va bé  i poc a poc li vaig retallant  distancia al Jose.. fins que el passo … em comenta que vagi tirant  que ell ja no pot més.....  al cap de pocs metres em trobo a l’altre dels germans González... el passo i em poso a roda de 2 o 3  corredors que tinc al davant seguint la roda fins arribar a meta.. però a falta de 1 km fan un petit canvi de ritme i els perdo..... arribo a meta molt content per la gran cursa que et fet!  Total 42km.

Fotos de Bicicat: